2010.10.21. 17:47| Szerző: Tyss

Nos, vegyük végig milyen jelek esetén gyanakodjunk, hogy Karesszel ittunk elöző este:

  1. Értelemszerűen nem sok mindre emlékszel az elöző napból.
  2. Mikor felébredsz mindened fáj. Nem csak másnapos vagy.
  3. Mikor a tükörben szembesülsz meggyötört, másnapos ábrázatoddal, ijjedten veszed észre, hogy tested úgy nézki, mintha egy hetet töltöttél volna Amsterdamban egy dominánál. Kék zöld nyomok mindenütt.
  4. Kibaszott büdös vagy.
  5. A csöcscsavarástól kurva szar fürödni, törölközni, felöltözni.
  6. Kurvára nem emlékszel, hogy hogy jöttél haza, és föleg mikor és kivel.
  7. Semmi pénzed nem maradt.

Na az úgy volt, hogy hétfőnként órát tartok (végülis jól meg hétfőztük a dolgot), úgy fél nyolcig. Ideális időpont néhány sör legurításához. Ennek megfelelően az Egriben vidékivel meg Charmoval le is gurítottunk párat. Én az első kör környékén hagytam el a jelenléti íveket. Aminek amúgy semmi értelme, hiszen nem kötelező órára járni. Persze az egyszeri diákról sokmindent elmond, hogy ahelyett, h megkérdezné, ne adj Isten megnézné, hogy kötelező-e, inkább szó nélkül bejár. Szóval miután sikeresen elhagytam a papírjaimat, Charmo közölte, h bizony Karesz Szegeden tartózkodik. Hétfő lévén ez egy kicsit meglepő, meg is invitáltuk őket gyors az Egribe. Mivel a Jateban Belga koncert volt, ezért ők oda tartottak, így mi velük mentünk. Természetesen mire odaértünk már rég vége volt a koncertnek, de sebaj. A Jateban már valami komolyabb italozásba kezdtünk, főleg a többiek, jómagam ugyanis nem igazán sikerült megküzdjek a különböző töményekkel. Ráadásul Karesz valahonnan ismerte a pultos srácot is, aki elég kedvezményes árakon tolta nekünk a piákat. Ez úgy nézett ki,  h megkérdezte mennyi pénzünk van, majd amennyink volt, annyiért kaptunk valami akciósat. A lényeg, h picit elfáradtunk, Karesz egyenesen annyira, h egy alkalommal ő úgy döntött, hogy akkor ő most inkább lepihenne egy kicsikét, így nem volt rest lefeküdni a pult mellé a földre. Innen sikerült azért még a kidobók elött felrángatnunk és életet leheljünk belé. Tovább fogyaszottuk az akciókat, amiket én továbbra sem bírtam. Olyannnyira, hogy egy alkalommal bizony erősen visszakívánkozott a rohadék. A szituációt úgy kell elképzelni, hogy állunk a Jateban bárpultnál és letolom az aktuális tömény adagomat, ami azzal a lendülettel ahogy lement jött is volna fel. Ha odahányok a pultra, pult mellé, kidobók szó nélkül nyilvánosan kivégeznek ott helyben, így nem volt mit mást tenni, kurvára muszáj volt visszanyelni, saját tyúkszaros kis életem védelmében. Ezzel még csak-csak meg is bírkóztam, csakhogy ezután jött a következő hullám, ekkor már nagyobb nyomással és mennyiséggel. Nagy nehezen ezt is legyűrtem, ám ekkor tudatosult bennem, hogy gyakorlatilag a saját hányásomat eszem. Na ez indukált végül egy olyan alattomos hányingert amit igazán komoly teljesítmény volt legyűrni. Miután sikerült megmentsem a saját életem, és újbol elfogyasztanom a délután hamburgerem, úgy gondoltam kicsit kiöblítem a szám a mosdóban. Ekkor futottam össze egyik diákkommal aki nagy örömmel fogadott, és miközben a TANÁRÚÚÚR!-t üvöltötte, átölelt. Na azért ezt se gondoltam volna, hogy megérem...

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr732389037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2010.10.25. 17:01:26

Az lett volna a szép ha lehányod a diákod ennek örömére :D

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2010.11.02. 19:54:24

Hát az az este elég komoly volt. Ahogy Karesz bevackolt. Én attól tartok hogy milyen, illetve hogyan tartott órát. A matricák meg nagyon kafák, olyannyira, hogy azóta keresem a megfelelő helyet a felragasztásukra.

Karesz. 2010.11.03. 07:49:34

Köszönöm az életmentést, egyébként másnap 5 órát tartottam és csak az utolsó után mondta az egyik srác, hogy "aszittem' tanárbá' be van rúgva"... :D

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.11.04. 18:49:08

@Karesz.: És erre mit válaszoltál? Azért az első órádra kíváncsi lettem volna...

Karesz. 2010.11.08. 15:47:25

@Tyss: Természetesen nem vagyok berúgva csak a lábam fáj, ezért megyek furán. Egyébként tényleg fájt a lábam.:)
süti beállítások módosítása