2010.04.14. 13:29| Szerző: Borsodi betyár

Nem tudom mennyire közismertek ezek a bulismsek, nekem újak voltak. Plussz pont aki magára ismer egyben!

Most a szeretőd lettem, vagy több, vagy kevesebb? Sok a kérdés tudom, de jobb tisztán látni mindenkinek...

Leszarom, hogy hol vagyok, gyere értem!!!

jajaja itt is nagyon fasza a buli...épp az elöbb hánytam tarkon valakit...szerencsére nem látták h ki volt:D ..és most mindenki engem keres..köztük vagyok én is:D

Pedig itthon még megvolt az elhatározás, hogy szakítok vele. Aztán mikor találkoztunk, már nem volt kedvem problémázni. Helyette leszoptam a kocsiban.

reggel nagy para volt. nem tudtam hol vagyok. nem barátnőnél, nem haveroknál. aztán rájöttem, hogy fordítva fekszem az ágyamban.

Megdugtam Tamás anyját. Kurvajó volt, nagyon tud a vén lotyó. (Tamásnak küldve)

Állítólag a balesetiről kifelé megkértem a nővérkét csomagoljon nekem egy kis morfiumot.

Bazmeg, reggel 8kor a rendörség keltett fel azzal, hogy én libát loptam... azt hittem félreértés, de kis idő múlva beugrott, hogy mégsem...

Bocs nem fogok odaérni, elég csúnya este lett. Megkérdem a mellettem alvó lány nevét, megdugom mégegyszer és indulok. (13:37)

figyu, felugorhanték dugni a lakásotokba? nem kell otthon hagyni zsuzsit, vinnék anyagot

Utolsó képem a tegnap estéből hogy bemegyek egy boltba piát venni...reggel 140 rugóval ébredtem a zsebembe :S Segítsetek lehet köröznek ! :S

Segíts! Zsófi széttett lábakkal fetreng hogy "basszatok meg" !

A csaj azt mondta szakítsunk, de én nem is ismerem..

te emlekszel miert vittuk fol a 10re a tujat es a ket teglat?

legszívesebben most betenném neked minden előjáték nélkül és addig tolnám, amíg sikítasz (Anna helyett Anyának elküldve)

Hamarabb néztem meg a gyűrűsujját mint a mellét. Öregszem.

A fű sem segített. Szarabb a kedvem, de legalább félek a felhőktől és a tücsköktől

szia anya tomi vagyok és te??

"Most ebredtem,nemtom hol vagyok. Asszem elloptam egy funyirot. Ti merre?"
"Gyere be a házba aztán majd megbeszéljük."

bogi, olyan okos vagyok, nem hagytam hogy megdugjon helyette a mellemre verte

Nem érek oda! Z-vel vok balesetin, mamus protkóját ragasztotta a szeme fölé, de nem jtt le, most meg a hígító csípi a szemét. A papagáj sincs még meg,ha látod szólj!puszi

Az előbb megfeng-shuiztam a nappalit. Lehet reggel morcos leszel.

Végtagonkét egy ember vitt haza, miközben brekegtem, mert békának képzeltem magam. Jó buli volt.

Tegnap hokisisakban hánytam vízalatt. Király!

Arraé bredtem hog a lépcsőházban szop egy csaj, miközben a munkába igyekvő szomszédok nem férnek el mellettem e

"miért füves a ruhám?"
"mert hazafelé kitaláltad, hogy füvet fogsz nemesíteni, addig amíg meg nem találod a megfelelő puhaságú gyepet és ennek okán minden útba esőn meghenteregtél és a jobbakból mintát vettél."

Köszönöm az éjszakai szerenádot, anyámék meg a szomszédok üzenik, hogy örülnek, hogy ennyire el vagy ájulva a szexuális képességeimtől, de ha lehet, a következő pár évtizedben ne itthon randizzunk. Ui: Én is szeretlek.

Mindjárt dugok. Csak a csaj elment hányni.

Ki gyantázta le a seggem??

ha jöttök akkor gyertek mindenképp

Gratulálok Töki! Háton fekve hánytánytál, miközben a Marseilles-t énekelted! Sosem láttam hasonlót! :-)

valaki megosztaná velem, hogy mi történt az elmúlt 4 napban???

felhívtam vérző fasszal anyámat, hogy most mit csináljak. erre kiröhögött és letette.

Miközben exemet ujjaztam, benyitott a csaj akivel össze akartam jönni hogy szóljon: a barátnőm a bejaratnal vár. ennyi

Reggel anyád kocsijában ébredtem. Ötletek?

Ez a lány egy angyal!!! Idáig együtt aludtunk! Mondjuk előtte meg összehánytuk a kolit.

Szia! Kerestelek tegnap a buliban. Meg

 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr341920511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2010.04.14. 22:04:38

:D vannak benne jók. Mondjuk Karesz munkásságából egy egész válogatást össze lehetne hozni

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2010.04.14. 22:08:55

Egy pár ami még kimaradt:

Üzenet: "Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem
és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek . Lehet hétfőn
nem megyek be melózni."

Válasz: "A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség
is keres, anyádék büszkék lesznek rád. Amúgy hol a répában vagy?!"

"Mi csak beszéltünk róla milyen lenne az igazoltató rendőrt
telibehányni... Te megtetted."

"Mindegy, ugyanaz a neve. Ez nem megcsalás, ez márkahűség."

"Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát az
ágyamban."

"Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem
emlékszem, hogy hánytam... Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik
a zuhanyzóban."

"Havernak nem volt kedve visszatolni a bevásárlókocsit, így betette az
egészet a csomagtartóba..."

"Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják,
hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."

"Úgy tűnik fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a
kapucniba. Soha többé nem iszom."

"Olyan nehéz részegen tampont felrakni. 10 percig ujjaztam magam, mert
elfelejtettem mit is csinálok."

"Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban. Mondom mi a
fasz. Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás!"

"Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki. A barna kabát, az ajtón. "

"A telefonom egész este a hűtőben volt, ezért nem vettem fel."

"Ha legközelebb pohárba hánysz, légyszi ne hagyd benne a
szívószálat!Életem legszarabb VBK-ját köszönhetem neked."

Führcsi 2010.04.15. 22:28:40

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

az az edes ifjusag....remelem a Zs-k egyike sem en vagyok me akkor haggyan hogy a bulira de a masnapra sem emlekszem:) brilliansak!!!! Szep gyujtemeny!

kláj 2010.06.14. 00:20:31

sokkkkkkkkkkal-sokkal több posztot szeretnék..:(
gyakrabban..mindig elfog a depi,mikor reménykedve elnézek ide,és még mindig semmi:(
egyébként pedig hatalomnagy a tartalom!!!(Y)így tovább;)
süti beállítások módosítása