2009.06.09. 14:27| Szerző: Tyss

Az a helyzet, hogy sajnos jómagam is egyre inkább öregszem. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy már velem is előfordul olyan, hogy bajom van a munkahelyemen. (picsogás) Egy szép tavaszi pénteki nap, épp a faszom tele volt az összes hülyével, fáradt voltam meg nyűgös. Mivel persze pénzem sem volt, ezért egész héten otthon főztem magamnak, Charmo mester is valahol Romániában stoppolt Kolozsvár felé.

Szóval gyanútlanul hazazúsztam ebédelni, majd mikor vissza szerettem volna jutni a városba egy lámpa megállásra kényszerített. Nos, ekkor történt, hogy egy kedves postás jómunkásember izomból beleszállt az én bicajomba, majd boldogon haladt tovább. Nekem meg a hátsó lámpámat még jobban tönkretette, így használhatatlanná vált... Nekem sem kellett több, utánna is nyargaltam, ám ő le se szart. Így kénytelen voltam leszorítani az útról szerencsétlent, de végül egérutat nyert és a postára menekült. Ahol én a portást megkértem, hogy hívjon ki valaki illetékes elvtársat, hogy tisztázzuk a helyzetet. Így ment az életemből feleslegen röpke 2 óra, de legalább elnézést kértek, persze hátsó lámpám azóta sincs. Vidéki mannel aztán úgy döntöttünk, hogy megkoronázzuk ezt az igazán szép napot, és italozgatunk a Dugonics téren egy jót. Sikerült is valamennyi akciós sört beszerezni, majd miután a Dugonics téri csöveseket is sikerült lerázni, Vidéki man cigit kunyerált egy kb 16 éves kissráctól aki azzal próbálta a mellette ülő "vele egy koraszületésű" kislányt valamilyen szexuális tevékenységre rábírni, hogy hosszasan beszámolt milyen gecik is a mai rend őrei. Ebben nem is vesztünk össze vele, ellenben mesélt érdekeseket, és még azt is megtudtuk, hogy többet nem fog fűvezni (nagy szavak ez egy ilyen kis fiútól, hogy egy tanult barátomat idézzem). Közben még felhívtuk Charmot is, aminek felettébb örült, mivel ő akkor épp valamiért nem ivott, mi meg már annál inkább. Az éjjel-nappali meglátogatása után, még elhúztunk a Garabonciásba, ahova ezuttal sikerült is bejussak, bár teljesen szokványos módon. :-) Nos itt még a szegedi sört is méregdrágán adják, a tavaszi is erőst kerülgetett, így azt a döntést hoztuk meg, hogy hazafelé vesszük az írányt. Ellenben az időközben bennem felgyülemlett sörmennyiség erősen kikívánkozott ennek megfelelően boldogan el is kezdtem (nem, nem hokizni) hugyozni. A dologgal csak az az egy probléma volt, hogy közben két fakabát pattant ki egy autóból, és közölték, hogy akkor most meg leszek ám büntizve jól. Mivel rohadtul nem volt nálam annyi pénz mint a helyszíni bírság, ezért próbáltuk rábírni Vidéki Mannel, hogy én nem is hugyoztam oda, meg mi az a hugyozás, meg minden, persze nem sok sikerrel. Időközben a rendőr elvtárs száját is elhagyta egy nem szép mondat. Én gyors fel is írtam az azonosítójukat, és miután elviharzottak mi a rendőrség felé vettük az írányt, hogy majd jól panaszt teszünk. Ahol a portást olyan 3 óra körül sikerült is felverni, majd csodálkozva kérdezte meg tőlem, hogy én ugye nem részegen akarok panaszt tenni. A válaszom határozott igen volt, így sikerült egy amúgy egész normilis rendőrrel eltöltsek röpke 2 órát. A vallomásom megszerkeztésében azért picit segítenem kellett, meg a nyomtatót is megszereltük, de reggel 5 körül a világosban már a Mars téren zabáltuk a jól megérdemelet lángosunkat. Időközben eltelt 30 nap, apám kapott is egy levelet a Szegedi Rendőrségtől, hogy még csak 30 nap múlva vizsgálják ki a panaszom. A hugyozásról még nem kaptam papírt, pedig asszem ott is 30 nap a határidő.
A lényeg az, kedves rádiónéző gyerekek, hogy kurvára ne hugyozzon senki közterületen mert nem szép dolog, ha meg igen, olyan bunkók lesztek mint én! Remélem ezzel kellőképpen eltántorítottam a dologtól mindenkit.
 

 |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr611174401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.06.09. 14:56:24

Azért valljuk meg, kicsit ilyen: "De hát mindenki belehugyozik a medencébe. - Na jó, de nem az ugródeszkáról." Típusú dolog volt ez, valóban választhatott volna Tyss kevésbé frekventált helyet.

Rendőr meg az lesz többnyire aki máshoz nem ért, így nem túl meglepő, hogy nem tudnak viselkedni. (Merthogy neki ez munkaköri kötelessége lenne, ettől még az állampógár lehet paraszt, ő választhat hajlandó-e ilyen feltételekkel rendőröst játszani, Tys nem mondhatta, hogy elnézést küldene egy kevésbé paraszt kollégát? Meg lehet az éppen szabadságon is volt, vagy betegállományan.

Ifjú titánként én is levizeltem a Kalmár László Számítóközpont ajtaját/kilincsét a tanárok iránti mély tiszteletből, most meg minden nap azt a kilincset fogdosom munkába menet. Én megkaptam az élettől a büntetést, Tysst mg majd értesítik...

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.06.09. 18:03:53

Én a TIK-et avattam fel kb egy héttel az átadása után. Épp a Mojóban ittunk és hazafelé indulva éreztem, hogy el kellett volna menjek pisálni még ott, de megláttam a gyönyörű új épületet. Oda is mentem szépen egy ilyen beugróhoz és megszenteltem az épületet. Alig hogy végeztem és indulnék tova, előkerül egy securité hogy mit csináltam a sarok mögött. Há' mondom megnéztem az új TIK-et. Erre ő: Nappal nézegessem!. Mázli hogy azt pont nem látta a kamera mit művelek csak azt hogy eltűnök egy percre szem elől...

MeViktor 2009.06.09. 19:34:59

Nekem egy este a Gutenberg utcában sikerült úgy hugyozni, hogy jöttek a yardok, de szerencsére nagy fára végeztem a dolgom, azt sikerült hugyozás közben a rendőrautó sight-jától elbújnom (óvatosan hugyozás közben a fa átmérőjének másik végpontjára helyeztem magam), bár isteni beavatkozás nem kizárt!

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.06.10. 11:33:17

No, mindenkinek van hasonló története. Igaza volt vidéki mannek nem a rámpáról kellett volna...

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.06.10. 11:53:24

Így utólag az lett volna a Tony Sopranos forma, ha: "Igen? Megbüntet? Akkor már legyen is miért!" És lebrunzolod a rendőrautót. Csak nem vagyunk még Pussy Bompensierok sem.

Bazsiahegyről 2009.06.11. 19:40:57

kb úgy fog kinézni a dolog hogy megvágnak 5-6000 ft-ra. Te fellebbezel, amire szembesítenek a rendőrrel egy pártatlan fél társaságában. A rendőr nem fog emlékezni rád. Te viszont megjegyezted a pofáját. Aztán ha a 3. fél jófej és lehet győzködni akkor elmarad a bírság :P Tapasztalat:D Csak nekem közterületen piálás volt XD

Führcsi 2009.06.15. 22:01:05

lanynak lenni sokszor hasznos dolog pl az en esetem ugy torten ifju titan(illa)koromban hogy 2 auto kozott a Szt. Istvan tertol nem messze jott ram. Szep nagy tocsa lett az aszfalton mikozben hallom jon egy auto. Zsigerbol atfutott az agyam akkori maradekan hogy hatha rendorauto... es az volt. Elhaladt mellettem, mikozben en meg boszen guggoltam, es csak egy baratnom fedezett vmicsket. Erre gyorsan rukverc-be tettek az autot, en meg panikszeruen gatyat fel, de a bugyi megakadt feluton, mindenesetre azert naggyabol felhuztam a nacit mire visszaertek hozzam. En annyira tisztan lattam a helyzetet hogy nem volt pofam hazudni a kerdesre hogy mi mit csinalunk ott, de a baratnomnek volt es a valasza a dijnyertek kovetkezo mondat volt: gyurut keresunk:D ezt miutan elhittek, en betegre rohogtem magam a szote-ig es ez azota szalloige, ugye Videki Man? haha

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.06.16. 18:00:28

Gyűrűt keresünk, csak valami paraszt lehugyozta...

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.06.16. 18:34:49

Arról nem volt szó, hogy hol keresték azt a gyűrűt...
süti beállítások módosítása