2009.10.26. 15:52| Szerző: Führcsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A fenti kepen a kovetkezo lathato ugy 1 am magassagaban szombat este: a sarga kabatosak ugyebar rendorok, akik elvezettel neztek ahogy a kis olelkezo csapat eloszor meg a labukon allva utana meg a nagy oromkodes kozepette eldoltek. Nem vartam meg a veget.

Leeds-nek a belvarosa csak a bulizasrol szol egyetemi varos leven, igy csutortoktol vasarnap estig a kepen lathato reszeg tomeg tolti meg a varost. ha jozan vagy nagyon ilyeszto; vasarnap estere mar csak a perverzek maradnak talpon, tehat ilyenkor az oveke a terep, semmilyen allapotban nem erdemes ilyenkor bemenni a kozpontba. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az angol kultura szerves resze a forditva oltozkodes, vagyis amikor hideg van (az ev 90 %a) akkor nem veszunk fel semmit, amikor meg neha meleg van akkor telikabat+sapi. Ennek magyarazatara tobb teoriank is van, mivel mar a kiskolkoket sem oltoztetik fel tehat termeszetes darwini selekcioval erik el a felnottkort. A masik angolok altal adott magyarazat hogy az mien gaz, ciki szar fos stb a kabatodat cipelni, hiaba van -2 fok ami itt kb -20 al er fel a bizonyos oceani fuvallat miatt. Tanulsag itt ne nyiss ruhatarat:) csak a kulfoldiek hasznaljak, ugyanugy mint ahogy egy koncerten is csak a kulfoldiek tancolnak:)

A kepen lathato ket picsa tisztes leanyzo nem kirivo latvanyai az ejszakanak. Altalaban nekem van az az erzesem hogy tul sok ruha van rajtam:D. Mindig eszembe jut Videki Man vicce, a olyan rovid a szoknyaja ha meghuznam a rojtot lehet az nem is a rojt lenne :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy klasszikus, amikor eloszor lattam azt hittem hogy vicc. Ez az eredetileg templom, az egyetem mellett van kozvetlen. Neve talaloan halo, leven egy templombol kialakitott night club. Errol ismetelten Videki Man storija jut eszembe a Villam Gezas telefonbetyarkodasrol, ahol is Geza egy videki papot akart meggyozni arrol hogy hetvegente alakitsak at a templomot diszkova. Nos ezen a szigeten minden lehetseges; bar azt mondjak hogy anno a templomnak lejart a berleti joga vagy miaszosz (en nem ertem ez hogy lehetseges) es igy lett egy club. Egyszer megnezem magamnak majd, bar viselhetetlen a picsa koncentracio es a tucctucc zene...

 |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr981476538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.10.27. 20:05:34

Én azért sunáznám a buszmegállós muffokat. Amikor ottvoltam, miért nem mutattál ilyeneket?
süti beállítások módosítása