2008.12.30. 15:45| Szerző: Sepi!

Igyekeztem az utóbbi időben is hatékonyan pusztítani az agysejtjeimet, ha másért nem is de legalább hogy a blog szűk író-olvasótáborát izgalmas kalandokkal gazdagítsam. Na persze azért nekem is jólesett. Valahogy mégis úgy alakult, hogy az utóbbi lerészegedéseimből nem lett bejegyzés és ezért újra és újra kellett sokallanom mintegy kötelességemnek eleget téve, amikor is egyszer csak megvilágosodtam.

Na nem kell valami vallásos faszságra gondolni. Nem léptem be egy szektába sem, sőt továbbra is a női nem íránt vonzódom. Egy átivott este után amit én úgy értékeltem, hogy semmi különös nem történt: söröztünk aztán az utolsó villamossal hazamentem. Másnap találkoztam Amígóval aki szintén jelen volt előző este, de 8 és 10 óra között elugrott csajozni és közben nem ivott ezért (egészen másként) emlékszik a dolgokra mint én.

Addig meg volt a történet, hogy söröztünk hely hiján a kisbajorban és kicsit besöröztem este tízig aztán kikaptunk csocsóban. Viszont ez nem(csak) a nemlétező játéktudásunknak volt köszönhető hanem állítólag nem tudtam kapaszkodás nélkül megállni a lábamon. Ezek után Amígó kerített egy szájharmonikát amit tisztelegve a nagy blues legendák előtt whiskeybe áztattunk többször is majd játszottunk is rajta a kocsma népének nagy megelégedetlenségére. Végül felhívtam Ibi néni figyelmét arra, hogy casting nélkül szerepelhetne a következő 101 kiskutyás filmben mint Szörnyella de Frász olyan szép a frizurája. Még jó hogy nem emlékszem mit reagált mert még félnék lemmenni újra a bajorba.

Az emlékeim ott is sántítanak hogy villamossal mentem haza, ugyanis nem 11-kor hanem 2-kor távoztunk amikor nem jár villamos. Vagy elkötöttem egyet amit erősen kétlek, vagy halucináltam egy egész villamost. Remélem nem ettem faleveleket mint azok az ittas fiatalok akiket tegnap egy erkélyen cigizve figyelhettem meg. Először hosszasan bírkóztak a mínusz 10 fokos földön (talán volt köztük egy Alfa hím) végül lerohantak egy fenyőfát és elkezdték enni a tűleveleket. Én is szeretem a beherovkát de ez azért túlzás.

Szegény Mátéra meg rá jár a rúd, mert mikor a szülinapját ünnepelve átsétáltunk a vörös rókából a nyugiba kicsit lemaradtak a nagyáruháznál. Leálltak beszélgetni valakikkel én meg nem értettem miért nem jönnek már ezért 70 méterről diszkréten üvöltözem velük, hogy mi a faszt csinálnak már. Végül kiderült megbaszták közterületen alkohol fogyasztásért, nesze neked hepi börszdéj.

Megyek be is rugok ma este, csak aztán legyen aki emlékszik milyen kalandokba keveredek.

Előre is sokallásban gazdag új évet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr47848806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.30. 21:17:36

Már az Ibi nénis címke láttán is izgatottan kattintottam tovább, és be is bizonyosodott, hogy izgalmam csöppet sem volt oktalan.
"még félnék lemmenni újra a bajorba"
A kisbajorba amúgy is Ibi néni konstans haragjától félve kell lemenni, nem sokat válatozott a helyzeted: max annyiban, hogy ezentúl lesz némi alapja is haragjának.;)

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.31. 12:47:00

Még jó hogy nem járunk oda túl gyakran, ezért megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy haragudjon rám. Mondjuk az se volt semmi mikor Balázs elkérte a vásárlók könyvét...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2009.01.04. 23:42:21

@Sepi!: Ha esetleg más kocsmákban is diszkreditálnád magadat, és nem lenne már hova menni, vagy csak simán egy kis újra vágysz, ajánlom figyelmedbe a számunkra igen csalogató nevű Tabdi Borozót, amelyre most találtam rá:
sorjaror.blog.hu/2009/01/03/tabdi_borozo_3

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.01.05. 19:19:29

Jól hangzik;) Remélem van nekik a Pesten olyan divatos üdítőital adagolós folyóborból amin három betű hirdeti bőszen a tartalmat. "M" mint muskotályos "O" mint Olaszrizling és "V" mint vörös... mintha legalább is nem lenne mindegy mitől hánysz aznap este és fosol másnap.
süti beállítások módosítása