2008.11.05. 01:03| Szerző: vidéki men

Most hogy nem sokallunk (leszámítva néhány MSN-hétfőt) óhatatlanul nagyfater üzemmódba kattanok, és a régi szép időkön merengek.

Van jópár emlék a legendáriumban, most megosztanék egy inkább, és egy kevésbé ízléseset, ám velejéig sokallósakat.

Führcsi és Tyss, valamint jómagam egynehány ével ezelőtt meglátogattuk a tulipánok, és egyéb növények hazáját Hollandiát. Alcsony költségvetés: fapados repjegy fél évvel előre akciósan, konzerv, pálinka, sátor.

Az egyetlen szar dolog ebben az eső, de szerencsére kafa időnk volt, csak egy nap szakadt. Azt a napot a sátorban töltöttük, és mivel Führcsi felsőoktatási tanulmányai kötődnek a férfi nemi szervek melett a növényekhez is, ezért a helyi flóra válogatott példányaival múlattuk az időt. A nap végén Tys megtért a saját sátrába, és mi is elpilledtünk. Amikor reggel kidugtam a buksimat, nem tudtam nem észrevenni, hogy áttotyog egy kacsa előttem, valamint balról beugrál egy üregi nyúl is a képbe. Egy ideig azt hittem, hogy véletlenül valamilyen tiltott tudatmódosító szer hatása alatt vagyok, de erről szó sem volt, egyszerűen itt még az állatok is be vannak lassulva a fűtől (azt ette a nyúl), és nem menekülnek, valamint barátságosak.

Gondoltam meglepem a többieket, és csinálok teát, ami minden ilyen nyaraláson egyszer előfordult, ami nagy szó, mert nem tudok korán kelni. A reggel következő szenzációja Tyss volt, akinek a sátrában az esti felhőszakadás egy privát mini jakuzzit alakított ki, ennek megfelelően nem aludt túl jól, és a lábánál beázott pöttyet a hálójacques. Egy ideig baszogattuk vele, de aztán abbafejeztük, nehogy kiégjen a viccrelénk.

A karma az olyan hogy visszakarmol ugye, ezért meg is vert Führcsivel minket a sors némileg. Az utolsó napot egy másik város, másik kempingjében töltötük a mindentelkellszivnimegkellinni jegyében. Az eredmény bámulatos fiziológia felfedezésekhez vezetett. Példának okáért beállítottam a szabadtéri sugárbanhányás országos távolsági rekordját (hivatalos mérés sajnos nem volt). Történt ugyanis, hogy Tyss valami halaszthatatlan ügyben járt el (pisi,kaki), mi pedig ücsörögtünk a vízparti padon mellettünk libák és kacsák a mólón, amint álomra hajtották fejüket (tényleg hajtották a hónuk alá teszik). Azon morfondíroztunk, hogy a felhőkhöz hasonlóan a túlparti fák árnyai is mondenféle alakokat vesznek fel. Hevesen magyaráztam, hogy de az ott pont olyan, mint egy zsiráf, ami csirkecombbal a szájában rohan, miközben stb,stb... Persze ő nem látta, de aztán nagysokára sikerült neki is dekódolni a vizuális ingert.

A beálló csendben egyre elhatalmasodott rajtam az érzés, hogy talán kicsit sok volt a vodka. Próbáltam a szokásos autogén tréninget végignyomni, hogy nem kell hányni, meg ha kibírod 1 percig elmúlik, és ihatsz tovább... Ám ekkor éreztem, hogy a szervezetem feladja a nemes küzdelmet, és mivel illetlennek tartottam volna csak úgy bejelentés nélkül telehányni a mikrokörnyezetünket, a következő kijelentést tettem:

"Asszem sokallok!!!"

Majd beindultak a kedves olvasó által is jól ismert, jobb esetben irreverzibilis folymatok (azaz jóesetben nem eszi meg, illetve más úton sem kerül vissza az emberbe ami kijött). Persze Führcsi jól kiröhögöt, én meg szét is csúsztam, elmentem a mosdóba, hogy rakjam már össze magamat.

Miután kisokalltam magam, visszatértem, ahol megtudtam, hogy Tyss az alvó aprójószágot berugdosta a vízbe álmukban. Elképzeltem a jelenetet, ahogy a móló szélén sorjázó madarak hirtelen a vízben találják magukat egy alapocs picsánbillentés után...

A sors azonban mellélőtt és nem Tysson hanem Führcsin állt bosszút, ugyanis ekkorra ő is elfáradt, és visszafelé kezdtünk araszolni a sátrainkhoz, ahol némi izgalom történt. Sajnos félúton ő is alulmaradt a feltörekvő elemekkel(nem, nem piaci elemző) szemben, és telibehányta  néhány német sátrát. Bár ő a mai napig azt állítja, hogy csak mellé rakta a pürét, mi tudjuk amit láttunk.

Ám az igazi fiziológiai meglepetések csak ez után következtek. Jó szokásomhoz híven ráfeküdtem a sátorra, és szétsokalltam magamat, majd a földön is fetrengtem kicsit. Itt kezdtem el nevetve hányni, amit nem igazán tudtam abbahagyni (a nevetést sem). És minden egyes öejjj vezényszónál némi gáznemű melléktermék hagyta el a hátsómat, ami még mulatságosabbá tette a jelenetet. Meg kell valljam nincs is jobb a röhögőgörccsben hányásnál. Mivel nem tudtam felemelni a fejemet (röhögtél már úgy, hogy nem tudtál felkelni a földről?), aminek az eredményét nem kell elmondanom remélem, de nem a legokosabb dolog stabil oldalfekvőben hányni, az ember szemét is csípi például. Szerencsére csak későn kapcsoltak, hogy le kéne fényképezni, így mire a lemerült elemeket melegítéssel életre lehelték, meg úgy egyébként az exponálásig jutottak, addigra nem kis lelki erőről téve tanúbizonyságot, felültem és eltakartam az arcomat a villanás pillanatában a kabátommal (kérem a képet elküldeni ha megvan valakinek). A gép lemerült, úgyhogy megmenekültem. De egy tapasztalattal gazdagabb lettem, soha ne részegedj le jobban mint a barátaid, mert elbánnak veled (vagy legalább is megpróbálják...) Kissé korrigálásra szorult a toálettem, ezért Tyss elkisért a mosdóba némi regenerálódásra (orrpúderezés, fogmosás fürdés).

Ott este egyébként 4-5 olasz srác egy kb. másfél méteres, neonzöld, világító vizipipából harákolta a füstöt, és örültek neki nagyon. Jellemző a helyiség multifunkcionalitására (WC,mosdó,zuhanyzó, szivarterem, sokktalanító és konyha), hogy a városban vásárolt elektromos vízforralóval itt főztük a napi betevő agyrákunkat is (zsacskóskaja).

Miután tiszta és üde lettem, valamint eldöntetett, hogy lefeküdni kéne vala, újabb probléma fetődött fel. Nem voltam benne biztos ugyanis, hogy a rekordomat nem fogom megpróbálni megjavítani, és ezért a sátor tisztaságának biztonságára való tekintettel felvettem a fejjel kifele pozíciót (tudom a sztorit, hogy kiment a sátorból hányni, pedig kinnt volt és behányt, de én bíztam magamban, ezen a téren legalábbis).

Majd miután a friss levegő és az önszuggesszió jótékony hatása megmutatkozott, kijelentettem, hogy mostmár "sátor-széfti" vagyok, és bebújtam a jó meleg hálózsákomba, ami egyébkén most is rajtam van ezen poszt írásakor takaró gyanánt, hogy ne fázzon a lábam.

Jó éjszakát gyerekek!

egó: (3/5)
plebs: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr63750486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.05. 01:59:31

Felejthetetlen volt az egész. Komolyan... Könnyes szemekkel tudok csak visszagondolni. :-)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.05. 02:04:54

Főleg szegény libákra és kacsákra mi?

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.05. 02:27:34

Hát nem hiszem hogy ezért. Vagy sokallni, vagy aludni...

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.05. 13:04:30

Ebben aztán tényleg volt majdnem minden testnedv;)

Führcsi 2008.11.05. 14:38:46

nemi korrekciot igenyel a dolog ismet: a repjegy az kurvara nem volt olcso me keson kapcsoltunk, az dania volt ahol dijnyertes 7000Ft ert retur, nem samli...

a gaz seggbol valo tavozasa mar a toparti hanyasnal elkezdodott es mivel egy padon ultunk ez rezonaciot kelltett nem csak hangot generalt (majd beszartam ugy rohogtem). gondoljatok el, minden oklendezesnel egy hatalmas szangas is elhagyta a fara, es en mint jo barat sajnaltam is szegenyt de ugy rohogtem mint meg soha eletemben...

az nem nemet hanem olasz sator volt es nem is volt!!! hanyszor mondjam meg???

a fenykep pillanataban ne nagykepuskodj, meghogy felulni ccc csak az arcodat takartad el a satradon fekve (Tys-nek van meg a kep)

a szomszedaink kevesbe ertekeltek a musort mert csunyan be lett nekunk szolva hogy kuss

a satorszefti pozicioert magam is halas vagyok mivel utalok arra kellni hogy lehanytak, szal utolag is kohike

summa: teny hogy felejthetetlen volt, koszi fiuk:*

Bezuzius 2008.11.05. 22:24:00

Szevasztok

Bezuzius vagyok.Jópárotokkal ittam ettem meg hánytam is együtt már.Eddig csak olvasója voltam kis hazánk a nagybüdös magyarország álltalam ismert első KOCKABLOGJÁNAK demost mertem venni a klaviatúrát meg a bátorságot meg a kitartást és erőt hogy írjak nektek.
Nekem is lenne jópár igazán görbe és mocskos élményem remélem a jövőben sikerül is virtuális lapra (mennyire jó vagyok) vetnem.


Hmm azt kell mondjam öreg szemembe midig sikerült könnyeket csalnotok az irományaitokkal vagy ahogy egyszer egy barátom fogalmazott (világra okádott) szerzeményekkel.
Ha nem tudnátok ki lennék akkor jelentem szeged 2004 GT Sörmennel érkeztünk kettecskén!

Üdv nektek aztán hajrá

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.05. 23:05:31

Jó sokáig gyűjtötted az erőt, de megérte! ;-)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.05. 23:37:36

Mintha csak magamat látnám:
puruttya.blog.hu/2008/11/05/puruttya_sarember

Szia! Tippem van azért hogy ki lehetsz... De miért 2004-es GT? Tuti?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.11.05. 23:45:29

A linkelt videó egyébként idei hegyalja utolsó napján készült.;)
Csodálom is, hogy ilyen sokáig váratott marágra...
Élőben még viccesebb volt végignézni a performanszot.:)

sokallok · http://sokallok.blog.hu 2008.11.06. 21:29:00

Kedves Bezuzius!

Esetleg elmesélhetnéd a paclos sztorit a kedves blogolvasó publikumnak esetleg...

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.09. 19:49:05

Kosbort nem is akarjátok feltenni a linkek közé? Amúgy ha az Agyhúgykő ott van, akkor már a Puruttya is mehet, bár az úgyis szokott indexcímlapon lenni.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.09. 19:55:13

És az Agyhúgyköves anyaszomorítól ellopták a bebaszcsit. Skandallum, fel is hívom Gyulát állítsa rá valamelyik ügynökét!

A Ligeti 2008.11.09. 20:03:26

Kosbor ellen határozottan tiltakozom, mi dolgotok hoaxokkal, azt bárki tud, lécci neeee, kérem, mert akkor...akkor....

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.09. 22:26:06

Szeretnék tőled kérdezni valamit...

Megjegyzem, hogy én nem szeretem személy szerint a kosbort, de Sármó erősen kultiválta. És ha olyan blogok bekerülhetnek, amik köszönőviszonyban sincsenek a sokallással, akkor érzelmi alapon bekerülhet(ne/ett vona) a kosbor is.

Az ellencsapás mibenléte érdekelne, maga az ellencsapás nem.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.09. 22:29:09

hoax? wtf? A hoax az nem ilyen kamuLEVÉL? vagy mostmár maga a kamu?
Meg tulképpen pszeudobejegyezni nem csak kosbor szokott, én személyesen ugyen nem, de hallomásból ismerek olyat aki ezen a blogon is bérposztol ilyesmit, és azt is nagy-nagy élvezettel olvastuk, akár csak a fijjúk kosbor kollégát.

De a faszomat se érdekli a dolog igazából ;-)

A Ligeti 2008.11.10. 00:04:14

SENKI nem kérte, hogy bármit publikáljatok tőlem. és azt hiszem, itt be is fejezhetjük, kedves vidéki men.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.10. 00:34:37

Ó bazmeg... (homlokracsap)

Bocsánat ha megbántottalak, én örültem annak amit írtál, örültem, hogy valaki veszi a fáradtságot és a csoffadt blogunak ír.

Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a kamuírás sem szar eredendően a kamu volta miatt. Mint mondtam én spec. nem szeretem a kosbort.

Még egyszer elnézést!

Maradok tisztelettel,
vidéki men

ps.: Jahh és a faszomatse a _kosbor_ nem érdekli, ezzel kívántam jelezni hogy mennyire kurvára súlytalan a dolog (a kosbor kinntléte vagy nemléte)...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.10. 00:38:26

Amúgy meg tessék viselkedni, mert saller osztás lesz!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.10. 00:40:01

Igen, írtam, mert továbbra sem gondolom, hogy baj.

A Ligeti 2008.11.10. 00:58:03

Azt gondolom, hogy a blogotok igen eredeti, akár sokallás témában, akár nem, stílusban mindenképp, soha nem hasonlítanám kosborral, aki egy kitalált, művi, személytelen, arctalan SENKI, ellentétben veletek, és a motívum sem utolsó, hogy ki miért ír mit. Szóval tessék megmaradni olyannak, mint eddig!:)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.10. 00:59:18

"ismerek olyat aki ezen a blogon is bérposztol ilyesmit, és azt is nagy-nagy élvezettel olvastuk"

Mámostmár nem tudok ezen elmenni, hogy ebből miért az jön le Neked, hogy bajom van Veled, vagy azzal amit írsz? Én pl paranoid vagyok ezért megértem a dolgot valahol, de akkor se nem van így. Én továbbra is örülni fogok, ha megtisztelsz minket.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.10. 01:39:31

Na mostmár akkor béke van, mindenki megnyugodott?

"Emberek! Nincs itt semmi látnivaló!"
süti beállítások módosítása