2008.05.14. 13:18| Szerző: vidéki men

Éppen ebédszünetet tartottam, amikor is Tyson felhívott mert El Charmovan sörbombázni akartak, de bénáztak valamit. Felvilágosítottam őket, remélem, nem adtam tömegpusztító fegyvert  kezükbe.
Kérem tőlük ezen post updateelését! Aztán/közben helyszini tudósítás formájában. MÁN!!!
<UPDATE>
Most jön a 3. próbálkozás, ami már remélhetőleg nem fog sikertelenségbe és eláztatott nappaliba fulladni! (Charmo)
Ráczy Károly barátunknak is sikerült regisztrálnia Magyarország legnépszerübb kapcsolatépítő rendszerében, valamint sikerült nagyon sok új ismerősre szert tennie...
</UPDATE>
<query>
Most mivanmáakkor?
Megint Teletubbyra ittátok magatokat oszt még világotokról nem tudtok mi?
</query>
<UPDATE>
Tegnap miután sikerült megunni az iwiw-t elmentem keresztapámhoz, ahol muszáj volt még jónéhány söröcskét letolni, igaz nem holmi Stellat (remélem a pénzből Sopronit vettél, és fel is vezetted a statisztikába ), hanem valami igazi minőségi cseh fost. Majd 10 körül kicsit ittasan, kb 5 indexszel a táskámba, megpróbáltam hazaevickélni, ám a hidegre való tekintettel kaptam egy 1970-ből az utókorra ragadt, nálam nagyjából 5 ször nagyobb púlóvert, amibe később sikerült is jól beleizzadjak, ugyanis mikor megérkeztem négy igazán aranyos rotveller fogadott vicsorgó fogakkal, szóval hazamentem vérfagyasztó hidegben, a raptorok közt.
Miután sikerült 30 percet kerüljek a raptorok miatt az amúgy tök ismeretlen környéken, még volt annyi bennem, hogy fél tizenkettőkor "Hello Zsanet!"-l köszöntem... :-)
Epekedve várom El charmo beszámólóját (remélem külön bejegyzést készít), talán majd kerülnek fel sörbombás vidók is...
Persze a legfontosabb kimaradt, nevezetesen 1 azaz egyetlen egy sörrel lógok El-nek...
Tyson
</UPDATE>
MEGJEGYEZNÉM ÉN IS, hogy EL CHarmo lóg nekem egy MEGA MENÜ ÁRÁVAL a csütörtök utáni péntekről!!!

<helyreigazítás>
El kell áruljam, mi nem Stellat ittunk aznap, ellenben Stefflt. Helyette azonban nem Sopronikat vettem, hanem elkövettem azt, hogy a régi idők emlékére vettem magunknak otthonra 2 Krügelt, illetve néhány Arany Ászokot.
Ezzel a csütörtök utáni péntekkel aztán sokat segítettél, mert így egyből ki tudtam zárni az összes szerda utáni pénteket...
Charmo
</helyreigazítás>

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr33468266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.05.14. 16:49:20

A Karesz? Az mekkora arc már' Mindíg irigyeltem!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.05.15. 11:47:21

Nos? Mi lett a sörbombázás vége?

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2008.05.15. 12:42:24

De Te amúgy tudod ki az a Ráczy?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.05.15. 13:10:33

Majd valamikor délutánfele tudom csak megírni a bejegyzést.
Addig csak nyugalom, türelem blogbejegyzést terem.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.05.15. 19:59:19

Jól van, jól!
De most már kész is van! Cserébe rendesen kitettem magamért! Lehet, hogy ezt már különben több bejegyzésbe érdemes lenne szétszedjem. Mondjuk így is rá ment rendesen az időm, remélem a bejegyzést olvasva Ricsi méltányolni fogja miért nem tudtam dolgozni.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.05.16. 13:03:16

Ahogy Szalacsi Sándor mondaná: Pisztosss!
süti beállítások módosítása