2009.06.29. 22:41| Szerző: Führcsi

Biztosan mindenkivel megesett mar hogy rettentoen ihat- es bulizhatnekja (en esetemben ezt nevezzuk picsarazasnak) tamad de az osszes baratjanak halaszthatatlan dolga van. Na velem ez tortent az elozo penteken, ezert amig lehetett hasznaltam a meg hajlando inni barataimat de mindenki feladta ejfelre. Ezert elkeseredett keresesbe, azaz sms/telefon amokfutasba kezdtem es igy talaltam 2 embert nagy nehezen, de abbol 1 kidolt mire odaertem. Ennek oromere es mivel mar Videki manre ittam magam, azaz mindent meg akartam inni ami tomeny, kaptam 1 feles vodkat, pedig soha nem iszom tisztan...ezt utkozben a sorombe ontottem amit meg az elozo helyrol hoztam el korsostul. Mire a tancolos helyre ertunk ahol tobb volt a pultos mint a vendeg mar meg inkabb Videki man voltam es rendeltem vodka-redbull-t meg a biztonsag kedveert 2 feles vodkat, de azt a jofajta acetonosat mar. Ez gyorsan buvaruzemmodba valtott es nemi idot a WC-n toltottem, aztan eltuntem a helyrol. Csoro haveromnak nem mondtam semmit, o a hely elott talalt meg hogy epp taxit hivok es kb 3 taxibol szedett ki, mert mindegyikre azt hittem hogy az enyem. Aztan csak sikerult beszallnom egybe, amibe majdnem beleronditottam szoval pihentunk egyet utkozben, aztan hazaertunk de en a penztalcamat nem talaltam. Ebbol masnap marcsak annyibol emlekszem hogy a sofor nagyon ideges volt vmiert..jah mert nem tudtam fizetni, aha. De en meg Bob Marley-ra ittam man magam es nyugtattgattam hogy nopara long life. Egeszen 1 napig teljes lelkifurim nameg rosszulleteim voltak masnap hogy nem fizettem a csavonak, amikor is folfedeztem hogy az elozoleg mar az utcagyerekek altal kiuritett, de azota ujra gyujtogetett ermeim hianyoznak, tehat senki nem maradt a megerdemeltje nelkul: en a hanyingeremmel o meg a penzevel, de le a kalappal elotte!!!!

Hozzateszem, masnap jott az sms hogy ne aggodjak a penztalcam a haveromnal van, elotte is le a kalappal, en meg oregszem baszki mert 6 sortol es 2 vodkatol kifekudtem, tagadjatok ki...

egyeb: ittatok mar bodzas sort? kurvajo

na itt van az elobb emlitett Alvin szam:

https://www.youtube.com/watch?v=m8sxG0eCStM&feature=PlayList&p=96A002C3694C606F&playnext=1&playnext_from=PL&index=18

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr781216566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2009.07.01. 14:29:53

Elnézést, hogy beleszólok, de én 3 fél vodkát és egy vodka redbullt számoltam!:)
"...kaptam 1 feles vodkat...vodka-redbull-t meg a biztonsag kedveert 2 feles vodkat..."

Führcsi 2009.07.01. 22:23:32

de csak hogy papirkutyasagomat igazoljam: angliaban a dubla sincs meg egy feles (kb 440cl) tehat a dupla vodka redbul csak 1 sima redbull volt; a ket feles meg inkabb negyed volt...egyedul az elso feles volt igazi mert azt egy portugal merte...
süti beállítások módosítása