2008.12.11. 16:49| Szerző: Führcsi

Az eset ugy tortent, hogy Irorszagba vetodott noverem, a mi mas mint lengyel pasijaval, jofajta csulokre es forraltborra kiehezve meglatogattak. Csutortok ese erkeztek amikorra en mar nehany sort betermeltem mert unnepeltuk valaki doktorijat, de ettol nem riadtam vissza es itthon meg betermeltunk nehagy sor-palinka kombot (jofajta nagyapa-felet). hat ien, ha az ember nem otthon el akkor mit is kerhetne karacsonyra az oregtol ha nem hazipaleszt es szalonnat. A pentek reggel 7 ora olyan fajdalmas volt nekem hogy inkabb nem is szolok rola, a legjobb lesz ha rogton a pentek esterol meselek, mar amire emlekszem.

mindenkinek vot mar rossz napja a munkahelyen gondolom, nos nekem igencsak az vot, bar gondolom ha jo lett volna akkor azert issuk le magunkat, mert ugyebar pentek az etil-nap jool. Minden evben november 14 es december 21 kozott Leeds vendegul latja a nemet karacsonyi vasart egyenesen Frankfurtbol (ez van ha egy orszagnak nincs kulturaja, meg a karacsonyi vasart is importalja). ezen a nevezetes vasaron minden van ami szem szajnak ingere, sult csulok, tarja, kacsa, lilakaposzta, palinak, sor, nyamiiii. Miutan betoltuk a kotelezo sultunket, sorrel es palinkaval kiserve, verszemet kaptunk es a sultet elhagyva csak a kiserore mentunk ra durvan. Az emlekezetem itt meg megvolt, bar az idoerzekem mar haldoklott mert kb 5tol asszem 11ig voltunk ott, mert akkor zar asszem a piac. Nos innentol ugy tudom hogy fogtunk egy taxit haza, amit itt a legnagyobb hiba mert atkurnak, ami ahogy kell meg is tortent es az a fasz kedves lenni arab kisdiak kurvara nem tudta hogy hol van a cim ezert valahol kirakott minket amit en azt hittem kozel van a lakasomhoz, nos tevedtem... en emlekeim szerint fel orat, a tobbiek szerint 2 orat keringtunk ami marcsak azert is hiheto mert halvany emlekem van arrol hogy csodalkozva nezem az orat hogy hajnali 2 ora van mire hazaertunk. en a ket orat azzal a kijelentessel toltottem es tartottam bennuk az erot hogy, itt vagyunk telleg a kovi sarok az, hat nem volt az... ezert leszolitottunk egy arra jovo taxit ami mar tenyleg hazavitt bar a tobbiek allitasa szerint, artikulaltra ittam magam, es amilyen huye vagyok kimondhatatlan nevu utcaba koltoztem, ami neha meg jozanon is nehez, hat akkor sem ment konnyen. Ahogy masnap osszeraktuk a kepet, miutan a baratnom kuldott sms-t hogy mivaaan???, az derult ki hogy, mivel nem voltam kepes kimondani az utca nevet ezert megprobaltam leirni, de gondolom fogyira ittam magam es veletlenul elkuldtem sms-be. Pelda vegett leirom az sms szoveget, csakhogy a kedves olvasokozonseg realizalja mien allapotban voltunk:) text 2mf a masik meg text me. 8 armli lodge roa. nos ennek semmi ertelme nincs.. de hala a reszegek vedoszentjenek, sikerult hazaerni. A kaland alatt ugy kijoznodtunk, vagy legalabbis akkor ugy tunt, hogy ra is mentunk a melyhutoben lakozo vodkara, amit en azota is tagadok, merthogy totalisan nem emlekszem de azt mondatk hogy izlett, es ezt masnap igazoltam is gyakorlatba ultetve az elmeletet ugyanis: feles jeghideg vodka, citrommal, nyamii. De nem csak nekem voltak kieseseim, ugyanis S. azaz noverem pasija edesen megkerdezte masnap noveremet hogy: dragam, sexeltuk mi tegnap? es a valasz igen volt :D. hat igen, neki komolyabbhianyossagai voltak...

A masnap igencsak fajdalmas volt, foleg nekik, mert valoszinu lefejeltek egymast, mert olyan fejfajasuk volt hogy majd megpusztultak, de nem volt ido tetlenkedni mert mesevilagba indultunk, mesevonattal ami csak meg halusabb volt total masnaposan. A patikaban feltankoltunk fajdalomcsillapitoval, es celba vettuk a santa special srvice-t, ami egy regi gozmozdony ahol a mikulas, rudolf (o meguszta hogy megegyuk svedorszagban hehe, nyami) meg a segedek jartak korbe es osztottak ajandekot, sutit nameg a felnottekre is gondolva cherryt:). Eleinte gondoltuk hogy lopunk egy gyereket mert ez leginkabb gyerekeknek van, nade azmilyenman amikor 2 gyerek es 7 felnott, na ne mondjatok hogy nem alibi...A mesenap azzal a fleshel zarult hoy egy teahazban 2 60 es a halal kozotti no hofeherkenek es tundekiralynonek beoltozve szolgalt ki minket, ez ratette a pontot a napra, vagy  a cseresznyet a tortara, vagy a felest a sorbe, kinek mi teccik:D

a legkozelebbi viszontsokallasig kellemes olvasat es ivaszatot kivanok

 

PS: nesze nektek Rudolf

 

 

 |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr52817462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.12.11. 21:35:23

Begombáztatok ti bazmeg. Mesevonat az...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.12. 00:12:42

Hehe, ez jó volt nagyon!
A minden sarkon azzal való hitegetés, hogy tudod merre van a haza kísértetiesen hasonlít -eddigi- egyetlen eltévedésünkre. Azzal a különbséggel, hogy rajtam akkor még lábbeli sem volt...

Aztán vigyázz, nehogy az 'armli lodge'-ből valaki minimális Levenshtein-távolsággal kitalálja mi is a valódi címed! Ugye, Tyss?;)
Mert akkor aztán győzheted majd elhessegetni a blogolással összeszedett rajongótáborodat a ház elől. Mint a Brian életében.:)

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.12. 11:11:31

Azért jók ezek az ittas smsek. Kár hogy nekem nem menti a kimenőket, vagyis inkább lusta vagyok beállítani de lehetne egy két érdekes példányt találni. A "roa" fogadjunk road a címben. Mit nyertem? ;)

Führcsi 2008.12.12. 19:23:19

egy ingyen fuvart az arab taxissal:D

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.12. 21:00:55

Azt hittem legalább egy öröklakást a Miskolci Nyár utca 77. számba...

Führcsi 2008.12.14. 14:44:46

muszaly leirnom az egyik kedvenc viccemet ami kapcsolodik a temahoz:
egy ember setal a Margit-szigeten es latja hogy vki iszik a Dunabol. Odarohan es mondja hogy " te ember hulye vagy ez veszelyes!",
erre a masik : "nem erteni, lenni kicsi, arab diak"
"jah, akkor lassan igyad mert hideg"

ez mindig eszembe jut, nomeg a hulye kocsog amikor vmi mas rasszu egyennel problemam akad; igen en vagyok a szemet, rasszista kocsog, shame on me, de azert mindig jot rohogok ezeken

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.15. 15:27:46

Én ezt a viccet a tiszai ciánszennyezéskor hallottam először és Duna helyett Tiszával...
süti beállítások módosítása