2008.12.04. 13:26| Szerző: Führcsi

 

 Mara virradoan leesett az elso ho minek kovetkezteben panik hangulat lett urra. Iskolak zartak be, az embereket felszolitottak hogy csak akkor keljenek utra ha telleg muszaly es akkor is vigyenek magukkal halozsakot es elemorzsiat ha esetleg a fagyban-hoban ragadnanak. A reggeli radiomusor amit hallgatok altalaban 3 ember vezeti, ebbol ma csak egy tudott bejutni es musort vezetni.  Mindezen informaciok utan en azert voltam olyan bator hogy nekivagtam 3 napi hidegelelemmel a taskamban a buszutnak az egyetemre. Farkasordito hidegben, jeges szelben es hoviharban a sotetben egeszen konnyen megkozelitettem a buszmegallot ahol lattam a panikot a tomeg arcan, no de en meg ettol sem riadtam meg es felszalltam a buszra es laam be is ertem, es eletben is vagyok.

Nos, annyit hozzatennek a sztorihoz hogy kb 2 cm ho esett le az ejjel....

idiotak....

 

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr23803915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.04. 22:34:09

"en meg ettol sem riadtam meg es felszalltam a buszra"
Ez valami elképesztő bátorságra vall, remélem tudod. ;) Én biztos nem mertem volna elindulni!:P
Hiába, a hősök köztünk élnek!
Véletlen se szeretném magamat akár csak hasonló színben sem föltüntetni, de épp vizet készülök forralni, ami közben akár meg is égethetem magamat! Remélem minden rendben fog menni, és a hó sem esik le közben... :)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.12.04. 22:38:21

Úr isten, nem is tudtam ekkora veszélyben voltam itt napokig...
Dzsízusz!
süti beállítások módosítása