2008.12.03. 21:15| Szerző: Sepi!

Kezdetét veszi a már régóta várt 2008-as I. Böllérarcú lány szépségverseny. A zsűrinek nem lesz könnyű dolga, mert a verseny hírére összesereglett mezőnyben van egy két igen nehézsúlyú versenyző is. Hogy minek ez a nagy érdeklődés? A győztes versenyző fantasztikus nyereményekkel lesz gazdagabb! A fődíj, a megtisztelő "böllérarcú királynő" cím mellett, egy két személyre szóló all-inclusive nyaralás Békéscsabán és egy exkluzív gyárlátogatás a Pick szalámigyár üzemében.

Bréking! Szavazás jobb oldalon az oldalsávban!

Jöjjenek hát az első versenyzők:

 

 1.

 

 

 Balta Évinek hívnak. Egy bevállalós 17 éves csajszi vagyok Szabolcsból. Hentes szeretnék lenni de szívesen kipróbálnám magam a szépségiparban is. Barátaim szerint is elég bölléres a mosolyom. A fotózásra az öcsém kísért el aki nagyon fontos számomra.

2.

 

 

 

Krafford Szindinek hívnak és egy aranyos vidéki csajszi vagyok, aki ha kell, odateszi magát. Szeretem ha az emberek megnéznek. Mellékállásban egy motelben takarítok, ez az életem része. Szeretek mosolyogni, különösen mert az kiemeli a szépségpöttyömet az arcomon.

3.

Szopott Szidóniának hívnak és hulladékgazdálkodást tanulok Gödöllőn. Modern gondolkodású vagyok és elég széles érdeklödésünek tartom magam. Minden vágyam, hogy szerepelhessek a televízióban. Szeretném megnyerni a versenyt, vagy legalább a legszebb dekoltázs vagy a legszebb mosoly különdíjat. A barátnőm Kriszti kísért el aki tavaly harmadik lett a IV. Lófejú lány versenyen (a képen balról).

4.

Teve Ilonának hívnak. Egész a messzi Mindszentről utaztam ide a fotózás kedviért. Rorknszenvet érzek a fotózás iránt a kamera másik oldalán is, és kedvemre van az internet és az olvasás is. Viszont nem vetem meg a jó murikat sem a barátaimmal. Szeretem a hasam és a jó ételeket. Minden vágyam, hogy egyszer eljussak a Békéscsabai Kolbászfesztiválra.

 |   | 18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr28802345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.12.03. 21:55:56

Bocsánat, kicsit belebarmoltam a posztba, és kitettem a szavazást!

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.04. 00:13:46

Baszki, én ismerni vélem az első kép donhuánját. Vagy csak ennyire egyenbuzi feje lenne az illetőnek?
Nagyon illusztris mezőnnyel van dolgunk; akárkitől is kell búcsút vegyünk, hiányozni fog a döntőből, hiszen szinte bárki megérdemelné a továbbjutást!

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.04. 08:19:36

Nem kizárt hogy ismered mert a szote klub oldalán találtam rá. Csak aztán ne hogy elfogult legyél az ismerőseiddel kapcsolatban és ne tudj reálisan dönteni kit juttatsz tovább;)

Führcsi 2008.12.04. 13:18:37

oly nehez a valasztas...mar majdnem haza huzott a szivem es az elsore klikkoltam. az utolsot kizartam mert az fijuu sztem...

alfaman 2008.12.04. 14:12:08

húúúúbazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

ez ÁÁÁ.. ÁÁÁÁ

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.04. 16:45:44

Hát igen, szépek is a magyar lyányok!

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.04. 17:36:03

"mar majdnem haza huzott a szivem es az elsore klikkoltam."
Nem szabad érzelmi alapon dönteni: jól megfontolt, szigorúan szakmai döntést kell hozni, én pl ezért is nem szavaztam még.
Az utolsóval kapcsolatban bennem is hasonló kételyek merültek föl, a 3masnál meg nem is tudom ki a versenyző, és ki a kísérője...

"Nem kizárt hogy ismered"
Ebben az esetben viszont szűkebb pátriámból való (utca túloldala), és még a Forró nyomonban is szerepelt... Tehát egy celebbel kapták lencsevégre Évát, ami nem is megelpő.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.04. 18:21:30

A négyes versenyző nő nemű, de legalábbis termetes példányokkal rendelkezik az egyik másodlagos női nemi jellegből. Csak éppen a kép azon részét, ahol ezek a méretes csöcsök vannak levágtam, hogy ne reklámozzam a helyet ahol ez a szépség megfordult.

"és még a Forró nyomonban is szerepelt" Milyen minőségben? Talán közízlés elleni bűntett?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.04. 18:47:20

"Milyen minőségben?"
Pederaszta lelkipásztorunkkal való találkozása kapcsán szerepelt úgy tudom a testvérével egyetemben. ;)
Később hiába tett meg a család mindent(vpop-s ügy), hogy újból benne legyenek a tv-ben, az már nem volt akkora horderejű, hogy elérhessék azt a médiatöréneti szenzációt, hogy két alkalommal is szerepeljenek a nívós műsorban.

Führcsi 2008.12.04. 19:05:58

Sarmi, micsoda celebeket ismersz te, ha ezt tudom hehe.

Attol me melle van nem feltetlen no am fiukak...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.12.04. 19:31:06

Bizony, még a BB-es (gyk Big Brotheres) diszlexiás cukrász gyereket is ismerjük! Asszem unokaöcsém utolsó szülinapjára még a tortát is ő készítette.
Ha én ezt, tudom, hogy ha te ezt tudod, hogy...:D
Na, de ennél sokkal szörnyűbb felismeréssel kellett az imént szembenézzek: ellopták, majd megerőszakolták egy ipszilonnal a nickemet!
Fujj!
iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=86025326&userID=9065865
Skandalum, ami történt! Jogorvoslatot, elégtételt meg ilyeneket követelek!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.12.04. 21:30:02

"A négyes versenyző nő nemű, de legalábbis termetes példányokkal rendelkezik az egyik másodlagos női nemi jellegből. Csak éppen a kép azon részét, ahol ezek a méretes csöcsök vannak levágtam, hogy ne reklámozzam a helyet ahol ez a szépség megfordult."

Turingnak is volt melle...
hu.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing
(Homoszexualitás résznél a vége felé elolvasni)

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.05. 09:57:01

Ha melle van és nem akkor arról nem akarok tudni, vagy aki kételkedik az nézze meg a lába közt, én arra nem vállalkozom.

"Pederaszta lelkipásztorunkkal való találkozása kapcsán szerepelt úgy tudom" Hát mondjuk az látszik is a fején mit mondjak...

Lehet hogy a Sarmy inkább egy a sokallásban is fontos szerepet betöltő belső szerv rossz működésére utal. Nekem legalábbis ez jutott róla eszembe ha kiejtettem "helyes" angolsággal.

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:42:56

hát ez van olyan kegyetlen mint egy Fekete Pákó koncert... nem lehetne hogy inkább élve felboncoltok vagy elüttök traktorral?

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.09. 12:16:19

A Miss Böllérarc 2008 díjátadóján lép majd fel Fekete Pákó, aki véres henteskötényben fog chippendale show-t bemutatni.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.12.13. 18:03:44

Most már van konkurenciánk is:
velvet.hu/sztori/bkv081109/

A galériában van egy-két böllérarc esélyes induló.
süti beállítások módosítása