2008.11.14. 18:51| Szerző: vidéki men

Az embert hamar le tudja nevelni a költséges szokásairól, megszokásairól valamint hóbortjairól egy olyan ország, mint Dánia. Ha visszaemlékszek arra, hogy volt olyan este, amin Führcsivel a ZP ben ittasodtunk talajra, majd taxival mentünk haza nem mondom meg hova, de nem Budapestre no...

Szóval a sokallási szokásaink itt jelentősen megváltoztak. Kocsmázni csak élményből járunk, akkor is egy, vagy két sör, azután megszégyenült hazasunnyogás. Volt is szerdára egy ilyen jellegű kvázimeghívásunk a Studenterhusetbe, mert akkor van az international party

Aztán többek között az anyagiak miatt itthon maradtunk, valamint azért, mert a bicajom kereke (most a hátsó, hogy ne legyen unalmas) megint kilyukadt. Egy zöld üvegszilánk volt a tettes, azaz sörösüveg darab, ezúton is kívánom neki (annak aki eldobta), hogy a maradékot dugja fel a seggébe, és üljön bele egy kád ecetbe, mert az vicces (SP).

Szóval épp ott tartottam, hogy nincs kedvem megjavítani, mert elcsúszott a napirendem, és már sötét is van, amikor rámjött az ihanék. Orvul lesből támadott. Eszembe jutott a literes kocka fehér Penasol bor, amit hamarosan be is termeltünk Tyssal. Ezután kezdett emelkedni a hangulat, és nem is volt már komoly szándék a városba menetelre. A boltba annál inkább, ahol még három kockát sikerült zsákmányolni. Nekem egy söröm is maradt tegnapelöttelöttről, és azt még a bolt előtt belőttem.

Már a következő kockában is rendesen benne voltunk, amikor nekem erősöső output ingereim keletkeztek, szinte a semmiből. A lakótársunk hetente egyszer, vagy kétszer fürdik, amikor elmegy valahová, de akkor legalább egy óráig. Most pont kifogtam, és már nem bírtam tovább. Ez egyik üres boroskockának lecsaptam a tetejét és kimentem vele az erkélyre. Kinnt van egy kellemes műanyag szék, erre telepedtem le, és körbenéztem. Minden oldalról védve vagyok a kíváncsi pillantásoktól, még a szomszédok felől is, ugyanis az oldalsó falak meg vannak magasítva. Tyss sem láthatta, hogy miben mesterkedem, mert egyrészt kockult, mint a gép, másrészt a függöny le van eresztve, és nem átlátszó. Szóval utántöltöttem a kiürült tetrapack dobozt, úgy félig. Mindig is kiváncsi voltam, hogy mennyi egy ilyen visszafolytott várakozással terhes vizelés mennyisége. Cirka fél liter. Persze mire beértem H. pont avászkodott már elő a fürdőszobából, szóval kicsit pointless volt a partizánakció. Nos, ha kéne valakinek, van fél liter minta az erkélyen, remélem nem borul fel, a járókelők lehet nem díjaznák.

Miután ezzel végeztem, ismét elmerültünk a sárga halál élvezetében. A vörösnél valamivel jobb, de a másnap ugyanúgy büntet. A másik mellékhatása az, hogy heveny énekelhetnékem támadt tőle, így elő is adtam (a szövegkönyv erős használatával) David Hasselhoff Du (ő is nagy sokallógép amúgy) című számát:

A dologról természetesen felvétel is készült, mert Tyss van annyira gané figyelmes, hogy ha valaki nagyon égeti magát, akkor azt dokumentálja a telefonjával. Szóval karácsonyra lehet ezt kapjátok. Felejthetetlen, higgyétek el, szóval próbáljátok kiérdemelni!

Ez után következett az est másik fénypontja, ugyanis valamikor múltkor szóba hoztam a Transzport beton kft-t és Tyss ellenálhatatlan vágyat érzett, hogy kipróbáljuk megint. Mivel a Skype-ról kvázi ingyen hívhatóak a magyarországi vezetékes számok, ráfeküdtünk hogy mindenféle jól csengő neveket keressünk fel.

Transzport beton kft. : Egyszerű sztori, meghoztuk a betont mindjárt beborítjuk, miért nincsenek kinnt, minket nem érdekel, azonnal stb., stb.

Kábel (új, panelházakhoz): Húzzuk be a kábelt, engedjenek be minket. Valaki megkérdezte, miért kell ilyen korán ezt csinálni, én pedig jól letoltam, mert ugye ne aludjon dologidőben...

Sláger rádió nyereményjáték (régi, de új kérdéssel): Ön nyert! Csak meg kell válaszolnia, hogy Kelemen Anna új mellimplantátuma 750 vagy 1850 köbcentiméteres-é... Általában 750-et tippletek. De nem is mindenki örült a nyereménynek. Sajnos a legjobbnak igérkező versenyzőt elröhögtem, mert annyira hülye hangja volt. VOlt még egy versenyző, aki sokára került csak elő, majd közölte, hogy ő egy irodaház. Visszahívtam mégegyszer mert meg akartam kérdezni, ha ő a biztonsági őr akkor miért alszik fene a pofáját, de nem vette fel.

Parasztok vagyunk ez tény, de nem mi tehetünk róla (Tyss igen, ő volt a rossz aki rávett), hanem a Penasol, elvégre a Du sem egy normális dolog.

Végezetül: Elfogyott 4 liter kocka Penasol, illetve nem is, mert ma megtaláltam egyet félig tele. De ez NEM az, mert ennek nincs levágva a teteje. Mielőtt félre tetszenének érteni. Szerintem forralt bor lesz belőle, annak még elmegy.

Másnap meg akartam dögleni, és komoly erőfeszítéseket kellett tennem, hogy megcsináljam a kerékpárt, aztán az is kemény volt, hogy eljussak vele Tyssal a kultúrórára. Baromi izgalmas volt, majdnem behánytam, és nem volt a sor szélén hely. Ezután sikerült magunkat átbaszatni a kajáldában is, ettünk elsózott pörköltet, keményítő ízű turmixolt krumpival ötvenvalahány koronáért. Összehasonlítás képpen a görög étteremben -ahova csak nemzeti ünnepen megyünk- 49 korona az "annyit eszel amennyit akarsz" büfé...

Legyetek jók, és örüljetek, hogy otthon olcsó a sokallás, meg úgy minden!

egó: (3/5)
plebs: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr91769239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.11.14. 19:56:44

A Lolita lányszerviz lehúzta volna időközben a rolót?
És mi volt a régi Sláger Rádiós kérdés?

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.14. 20:07:46

Volt egy esetben Lolita is...
Amúgy vettünk meginn a jóféle penyaszolból!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.14. 20:36:51

A régi is valami ÓTR-hez kötődött. Volt Anettkás, de sok más is, nem emlékszem mindre sajnos, ha eszembe jut akkor majd mesélek róla.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.14. 20:45:58

"minek iszik aki nem bírja?"

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.15. 01:44:51

Az a kemény, h a vidéki menről már nem ez az első videó, miközben a slágert adja elő... Szal ha kurva jók lesztek (sok sörre hívtok meg) akkor rögtön lehet duplázni is a karácsonyi meglepit!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.15. 01:45:35

Mint a zs kategóriás akciófilmekben: Ne mondd ki a nevemet te hülye!

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.16. 10:32:00

És mi végett nem öntöttétek ki még a levágott doboz tartalmát? Jó lesz még egy kis watersports-ra vagy mi? Amúgy azt hittem először, hogy belekulázol csak már gyanús volt hogy félig raktad a tetrapackot...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.16. 20:24:01

Dánok az újrafelhasználás hívei, így mi is behódoltunk. Sepi, ezt majd beszámoljuk neked 60/dl-be, jó kis biobor! Hehe...
Most eszembejutott a múltkori borfesztivál bioborainak története...

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.17. 15:31:36

Köszi de valahogy még a Tabdi Rettenetest is jobban kívánom...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.17. 16:08:57

ejjjj Sepi de válogatós lettél... :-)))
Ezért küldött el az a csapos lány is.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.17. 17:53:10

Van olyan szar ez a kocka bor mint a tabdi vagy remek üzlet lenne exportálni Dániába egy kis koccintós vöröset?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.11.17. 18:09:44

Vagy egy kis verpeléti olaszrizlinget...
Na persze nem a divatdiktátoroknak.;)
(Kinek is kell arról a borról eszünkbe jusson? Pininszkynek?)

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.17. 18:38:54

Dániába minden alkoholt remek üzlet exportálni...
Amúgy majd mindjárt veszünk még ma is (nem, nem ronda) penyaszolt, szóval húzza ki mindenki a telefonkábelét, ha nyugodtan akar aludni.

rendszeres olvasó 2008.11.17. 20:01:51

Ráiszik a vidéki men?

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.18. 12:26:34

Igen!

Volt is ebből probléma pár éve Tokajban, mert erőből ittam, nem fáj az alapon.
"Iszik, iszik, ráiszik a vidéki men!"
Bár az eredetiben nem egészen így van, de ez volt a jelszó.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.18. 14:09:47

Ezt fesztiválokon is gyakran lehet látni, de ezek szerint nem csak ott fertőz. Múlt héten a szomszéd Lajos akiről már a rumszódán írtam este 6kor két sarokra a házától volt betakarózva a kempingbiciklivel de fekve még tudott cigizni, szóval nagy baj nem lehetett.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.18. 15:18:36

Szóval Lajost hazafelé kapta el a tavaszi, de már/még jól van, tudott cigizni.

rendszeres olvasó 2008.11.20. 08:46:28

Értelmezésem szerint akkor két fajtája van a ráivásnak. Nálam a szó klasszikus értelme, mikor másnap is iszik az ember. Példával szemléltetve: másnap reggel egy fél pálinkával veszed be az Algopyrint, hogy tiszta fejjel tudj nekilátni az aznapi ivásnak.

Másik, amikor nem kívánja az ember a szeszt, de mégis iszik, ahogy mondtad, erőből. A példa hozzá: nagyon fáj a torkod, minden nyelés olyan, mintha kést nyelnél, de mégis leerőltetsz hét fröccsöt, ennek eredményeképp a többi már jól esik, ráadásul másnapra el is múlik a torokfájás.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.20. 12:57:37

Helytállóak a megállapítások, de ha megnézed a videót, ott a vidéki men az 1-es tipusú ráivást tolja.

Pálinkával ugyan nem, de sörrelt nyomtam már be Algopyrint, néztek is hogy ezt így most hogy. Délután 3-4 fele szoktam másnapos lenni, ami azért jó, mert reggel még meg tudok írni egy ZH-t mielőtt fetrengés és/vagy hányásmaratonba fordulna a napom, illetve van időm, hogy eldöntsem, aznap ráiszok-e.
süti beállítások módosítása