2008.09.24. 11:33| Szerző: vidéki men

... hogy az édes jó anyukájukat bizgerálnák inkább ahelyett, hogy ilyen foskazal borokat csinálnak ide nekünk Dániaba. Persze, persze, mi tehetünk róla, mert mi ittuk meg, de hát mi a francot igyunk. Még most is itt ül az orromban a szaga, ugyanis két perce sincs, hogy kiokádtam magamból azt az egy liter vizet, amit ébredés óta megittam. Nem tudom ez miért annyira jó a szervezetemnek, de úgy értékelte szükséges... Vagy már kiveti magából az alkoholmentes folyadékokat?

Amúgy az este tartalmas volt abban a tekintetben, hogy végre sikerült rendesen szétzuhanni, bár Tyss puhapöcs volt, és nem ivott rendesen szokás szerint. A boltba is már kicsit kapatosan mentünk, mert két liter bennünk volt ebből a szarból. Vettünk kenyeret (szigorúan a legolcsobb legszarabb toast kenyeret) meg 2 tégla bort. Elég unott volt a pénztároscsaj, zárás előtt öt percel ezeknek még a szar is keserű. Nem hogy örülne, hogy mindjárt mehet haza. Ezek a boldog dánok chö...

 

A bűnös

egó: (3/5)
plebs: (2,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr96679034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Führcsi 2008.09.24. 15:34:41

lehet a kovi megjegyzesert 2 ev eltiltas jar majd de akkor is kar beled a pia, akkor meg mar kolthetned 6od kategorias kenyer helyett 4ed re?:)

A masikmegoldas hogy mokuspostaval kuldok mokusvizet ehezo/szomjazo sokkallo pajtiaimnak. Cimet kernem majd privat uton.

vidéki men · https://sokallok.blog.hu 2008.09.24. 17:13:57

Kikérem magamnak, csak VIZET hánytam! mert reggel volt és a bor már átment rajtam.

Tömzsi 2008.09.24. 18:46:48

Lehet a kövi megjegyzésért örökös eltiltás jár majd, de emlékszem egy, ehhez szinte a megszólalásig hasonló bejegyzéshez (Szulfitokat tartalmaz) amikor a felelősséget részben T. bajtárs nyakába próbáltad varrni. Most meg a spanyolok....
Uram lehet , hogy a hiba az ön készülékében van!!

vidéki men · https://sokallok.blog.hu 2008.09.24. 20:26:35

Amennyiben ugye meg kell innom valamit, de hogy amilyen ótvar szart ezek csinálnak, arról nem én tehetek... T. nyakába nem akartam ám én semmit varrni sohasenem ;-)

Amúgy örülök hogy felőled is hallani Tömzsi, mihír?
Nem sokalltál mostanában?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.25. 11:26:25

Hát ezek a spanyolok majdnem engem is a vidéki men féle szomorú sorsra juttattak: hogy jut egyáltalán eszükbe a banketten sört, bort és pezsgôt is felszolgálni?
Mondjuk lehet, hogy ôk úgy gondolták, hogy ezek közül majd egyre rááll rá az ember, de én igazán nem szerettem volna megsérteni a vendéglátóimat, így akármilyen piával is jöttek, én azt minden zokszó nélkül elfogadtam... (ha meg véletlen nem jöttek, én mentem oda)
Ráadásul a mellettem ülô spanyolnak is pont absztinensnek kellett lennie, hogy az ô adagjait is nekem kelljen magamévá tegyem...
Hiába, az élet nem habostorta!

Tömzsi 2008.09.25. 18:20:52

Se hír, se sokallás, ez utóbbit a szebb jövő reményében nyugatra vándorolt ivócimborák számlájára írom. Az utolsó homályos emlékeim a nyári fesztiválokról származnak.
Már-már szánalmas...

Führcsi 2008.09.25. 19:57:33

hat elegge, de legalabb elsz, mert annyira eltunltel hogy mar komolyan aggodtam es elkezdtem keresni a detoxok elerhetosegeit:) de ezek szerint csalodnunk kell es semmi ivassal kapcsolatos kifogas nincs.ejnye, ccc

süti beállítások módosítása