2008.09.04. 11:42| Szerző: Sepi!

Kedden úgy besokalltunk Charmóval hogy újra rá kellett jönnöm, nem szabad vele fogadnom piában abban hogy ő megissza e, mennyi idő alatt issza meg vagy fog e hányni utána mert úgy is veszíteni fogok. Nem akarom itt túl feltűnően a seggét nyalni de ő ebben egész egyszerűen verhetetlen. Így történt hogy veszítettem 4 sört, mert azt hittem én kis naív, hogy nem issza meg mindkettőnk beherovkáját és az ő sörét húzóra úgy hogy utána nem hányhat 20 percig. Mindezt természetesen már jelentős piamennyiség és jäger akció elfogyasztása után. Rájöttem viszont, hogy abban kellett volna fogadnom hogy kibírja e ébren azt a 20 percet. A csoda viszont elmaradt és Charmo 2 perccel a vége elött mondat közben azt asztalra borult és menthetetlenül elaludt. Emlékeztetőül a tarkójára írtam: 2 perc hiányzott!!!, majd a kézfejére:4 sör. Ezek után kezdtem bele hogy igaz barát módjára felkeltsem, hasztalanul. Charmón semmi nem használt, pedig csöpögtettem én forró viaszt a kézfejére, fenyegettem azzal hogy felgyújtom a haját, illetve a nálam lévő vizipisztolyból jelentős mennyiségű vizet lőttem rá az asztal alatt a lába közé. Már a szomszéd asztalnál ülő, mondanom sem kell TTK-s gólyák is kezdték megsajnálni, de mondtam nekik hogy TTK-sok között ez már csak így megy, mivel én is TTK-s vagyok, igaz csak tiszteletbeli. Ezt a megtisztelő címet azután szereztem, hogy egy TTK-s bulin kimásztam a Jate bezárt vécéjéből miután annak a zárja elromlott, tettem mindezt úgy hogy a szomszéd fülkében is szarva-szurkoltak nekem. Miután sikerült, a nézőközönségem tiszteletbeli TTK-s címmel ruházott fel.

Meg is lepődtem ezek után mikor Charmó felhívott tegnap, azaz szerdán, hogy iszik a Borsodi barátunkkal és csatlakozzak. Mire én leértem a Sántába már jó néhány üres borsodis üveg volt az asztalon és rögtön nekem szegeztek egy meglepő kérdést. Mi a falsh mob, kérdeztés és én Borsodi nagy bánatára úgy definiáltam a villámcsődületet mint Charmó. Borsodit azomban nem ilyen fából (talán diósgyőri acélbó) faragták és nem lehetett meggyőzni arról, hogy a TV székház ostroma nem egy flash mob volt.

Késöbb Doktor úr is befutott, így már professzor Charmón kívül lett egy másik doktor is a társaságban. Még néhány borsodi után eljött a virtus ideje és Borsodi valamely miskolci népszokás szerint 2 sörért a nyelvével eloltott egy gyertyát. Ezek után felszólított minket, hogy Miskolc a király és még a cigány kérdést sem hozhatjuk fel ez ellen ha nem nyaljuk el mi is a gyertyát. Milyen békési kőműves vagy te? Bíztatta kedvesen a Doktor urat a gyertyanyalásra Borsodi. Végül mindannyian több-kevesebb próbálkozásra elnyaltuk a gyertyát nem is egyszer és rá kellett jönnöm arra amit tudat alatt mindíg is sejtettem: a viasznak kurva szar íze van.

Ha már így ránk tört a versenyszellem és négyünkre pont két kerékpár jutott kitaláltuk, hogy versenyezzünk a Nyugiig úgy, hogy minkét bringás visz egy embert a vázon. Charmó Doktor úr vázára pattant fel, Borsodi meg az én esélyeimet rontotta. A rajt után egy darabig mi vezettünk, de a hajrában kikaptunk. Megnéztem volna ha a Charmó viszi a Doktort úgy ki nyer, de erre nem került sor. Az este vége is a sport jegyében telt és tanácstalanságunkban Borsodi felhívta (Doktor úr telefonján) a tudakozót, hogy mikor volt az első olimpia Londonban. Londonban 1908-ban volt olimpia, nálunk meg valószínű sose lesz, de ha mégis akkor bevezettetjük az időre ivás és a gyertyaelnyalás sportágakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr21647947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.09.04. 21:08:51

Állat... a sport fontos.
Meg az is, hogy a publikál gomnot megnyomjaa kedves posztszerző...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.05. 09:39:09

"rá kellett jönnöm arra amit tudat alatt mindíg is sejtettem"
És arra mikor jössz rá, hogy a mindÍget még mindig rövid i-vel írjuk? Nem is hánytorgatnám a dolgot, ha nem épp legutóbb dicsekedtél volna vele, hogy végre sikerült megtanulnod leírni ezt a nehéz szót is (a firefox hathatós közbenjárásával)

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.09.05. 11:09:28

Csak gondoltam ellenőrzöm hogy figyelsz e.
amúgy hiába baszogattok ezzel a publikál gombbal de nekem ilyen gomb NEM JELENIK MEG! Csak Mentés van egyedül. Tudom hol keressem mert a másik blogon ott volt ilyen de nekem nincs!???

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.05. 12:01:47

"NEM JELENIK MEG"
Elintéztem, hogy legyen neked is, úgyhogy mostantól semmi nem szabhat gátat az előírásszerű használatának! ;)

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.09.05. 13:41:06

Na az fasza. Akkor ezentúl publikálok is nem csak írok össze-vissza. ;)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.09.06. 11:20:53

Ez a firkálás amúgy mekkora genyóság már. Te Sepi! Ezért külön hordasz magadnál tollat?

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.06. 13:42:57

Ezt én is pont így látom.
Ha én írtam volna ezt a bejegyzést, ennek egy kisebb bekezdést szántam volna.
Mindenesetre valószínű nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ennek hangot adhassak.

Még az is lehet, hogy egy külön bejegyzés fog a jelenséggel foglalkozni, ami a Sepi válogatott összefirkálásaim címet fogja viselni! :P

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.09.09. 14:11:20

Majd megjelentetem könyvben is, közvetlenül a "Sztárok után hugyoztam" című válogatás után.

Amúgy meg ha azt mondanám, hogy véletlenül volt nálam toll (meg vízipisztoly) úgy sem hinnétek el.
süti beállítások módosítása