2008.08.21. 12:43| Szerző: Führcsi

(Elore elnezest az ekezetmentes szoveg miatt dehat ezek nem ismerik az ABC-t.)

Mivel en nem vagyok olyan szerencses mint egyes informatikusok, hogy elinditom a programot oszt fut, kozben meg jol le lehet inni magunkat, ezert nekem a pentek vagy szombat vagy pentek es szombat marad ivaszatra. Nomeghat nem is beszelve a felelossegteljes munkarol..de most mikozben a feherjem tisztul, kihasznalom az 5 perces szuneteket es megorokitem a mar majdnem feledesbe merulu vicces penteki bulinkat. Az egesz ugy indult mint ahogy a cim is mutatja hogy nem megyek sehova a hetvegen mert tanulni kene hetfore, no de egy-ket sor nem arthat cimu felkialtassal, pentek delutan, munka utan atvonultam az epulet melletti kocsmaba, ahol minden rendes kutatot megtalalni penteken 5-8ig (ennek egyik oka az, hogy f**nk kivan mar pentekre, a masik meg hogy 2-4-1 (eltartott egy darabig amig rajottem hogy mit jelent amikor eloszor lattam:)), azaz egyet fizet kettot kap sor akcio van MINDEN PENTEKEN). Ott gyorsan hangulatba kerultem, aztan jott egy sms rozsaszinhaju baratnemtol hogy menjunk koncertre 9 korul. Oramra tekintve konstataltam, hogy haza akkor mar nem megyek (dehat ki nem szarja le hogy nezek ki, ezert nem igazan erdekelt) ezert kertem meg egy sort. Azt befejezni mar nem tudtam, mert hivott Fran hogy kesz van, menjek hozza, es ott karpotolt egy canadai sorrel. Mire a koncert helyszinere ertunk azt is elfogyasztottuk, aztan be is mentunk ahol mivel olcso hely volt jo nehany kort megittunk, es mivel orultunk hogy olcso ezert meg ittunik es ezert megjobban orultunk hogy olcso, ertitek nem? Naszoval, a koncertek, mert tobb is volt, kis bandak kb 30 perces eloadasai voltak, de nem voltak rosszak. A hely csaladias, hangulatos, vagyis tele piercinges, tetkos punk, rokker arccal. Fran-nak volt ott 2 haverja is, akik meginvitaltak minket a bush-bar-ba, ami otthonrol, hatizsakban hozott italokat jelentett. En rendkivul orultem ennek es kijelentettem hogy a bush az good (hat az nem akarmire is hasznaljuk:). Ezutan elmentunk enni egy kis gyorskajat, ahol szoba elegyedtunk emberekkel, akik miutan kirohogtek magukat a kurvara nem vicces Hungary es hungry dolgon, csatlakoztak hozzank. En azt hittem nem ismerjuk oket, de gyanus volt hogy nagyon magatolerhetodoen jonnek velunk es vegyulnek is. Ezen tultette magam, egyreszt mert a sultkrumplit toltam az arcomba (fini fokhagymas majonezzel), masreszt me egy tok normalis csavoval komunikaltam, mar amennyire kepes voltam ra. Jah, hat majdnem elfelejtettem, hogy ahol a koncert volt, 2 korsot sikerul zsakmanyolnom, ami az eddigi egyeni csucsom, mert alt egyet szoktam (na mien jo hogy nem mentem haza es nagy taska volt nalam:)). Ezutan egy nagyon alteros helyre mentunk, ahol pecset helyett smile-t rajzoltak a kezfejemre sot en kettot is kaptam mert nem tetszett az elso. Ezt kek filccel kovettek el, ami mint utobb kiderul nem alkoholos volt es masnap a lepedomon meg a pizsimen is megtalaltam a lenyomatat tobb peldanyban. A helyen en mar nem sokaig idoztem mert masnap kelnem kellett mert hivatalos partyra mentem Yorkba, ahol nem akartam pancsul kinezni, de ezt mar akkor tudtam hogy elbaszcsiztam. Az utolso lokest az adta meg, hogy paranoiasra ittam magam es azt hittem rajtam rohognek, amin en besertodtem es hazamentem.... Masnap furdes,reggeli, kave+aspirin bajnokok reggelije utan erosnek es frissnek ereztem magam, ez mindig bejon.

 

Jovo heten valoszinu vicces besamolokat fogtok tolem olvasni mert Londonba megyek hosszu csajos hetvegere. Elore felek...:D

Addig is ne igyatok sokat csak marha sokat!

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr61625883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása