2008.06.11. 15:26| Szerző: vidéki men

Nem, nem erről lesz szó. Sokkal inkább valami még szenzációsabbról, a Teszkó Vájt Rumról. Szerintem: TÉRDEN KÉNE FÚRNI azt a gyökeret, aki ezt a szart kitalálta.

El Charmo már beszámolt tegnapi történésekről, így nem sok tájékoztatási feladat hárul rám.
Annyit leszögeznék, hogy tegnap nem teletubbyra ittuk magunkat, hanem egyenesen Balamoryra. Ez annyiban különbözik a teletubbytól, hogy gyakorlatilag megszűnik az agykérgi tevékenység, a nirvána szerű mosolyon kívül semmi sem utal arra, hogy van agyunk. Ugyanezt a hatást el lehet érni Ballamory-nézéssel is, de úgy veszélyesebb. Charmonak volt is egy komoly esete ezzel másnaposan, történt ugyanis, hogy nem tudott elkapcsolni, paralizálta a műsor.

A futóverseny bennem is mély nyomokat hagyott (ill. rajtam is). El Charmo eredendően gonosz ötlete, hogy fussunk versenyt a pivóig (és úgy rémlik valami komoly tétje is volt, egy sör vagy valami) legnagyobb meglepetésére termékeny talajra hulott, mert bár valószínűtlen volt, de belementem. Olyannyira, hogy neki is iramodtam, és a fehér szenzáció fájdalomcsillapító, és bátorító hatása miatt egész erősen kezdtem. Sármó rájött, hogy nem tréfálok, és valóban nyerni akarok, ezért üldözőbe vett. Már éppen lehagyott volna, amikor hirtelen ötlettől vezérelve taszítottam rajta egy nem is kicsit, és ő az elmondottaknak megfelelően a bokorban landolt. (Ezúton kérek bocsánatot szegény Sármótól, bár ha nem mondom el neki, nem is emlékezne rá.) Én vissza sem néztem. A célban fordultam csak meg, és akkor vettem észre, hogy az üldözőm nincs sehol. Egy ideig topogtam, aztán elindultam felkutatni.

Meg is találtam, ott nyöszörgött a bokorban. Felsegítettem, ami elég nehezen ment, mert nem nagyon volt képben. Hálaképpen viszonozta a kedvességemet, és egy alapos verést is kilátásba helezett. Én a bokron átkelve, kisebb nagyobb sérüléseket szerezve elmenekültem. Próbáltam békülékeny hangot megütni, így egy erőteljes melkasra mért ütéssel Charmo megtorlottnak nyilvánította a dolgot, és boldog egyetértésben szálltunk alá a pivóba. Ott rémlik, hogy esetleg találkoztunk a biológus branccsal. Hazafelé az út elég kemény volt, mert a futóverseny eredményeképpen elég durván fájt a lábam, de Charmo bajtársi segítő kezet nyújtott (van egy halovány emlékem, hogy rá támaszkodva botorkálok) amit ezúton is köszönök szépen.

Otthon a lakótárs lány segített kikötni cipőmet, mert kissé rosszul koordinált volt a mozgásom. Mivel már érintésre is fájt a bokám, nem kockáztattam a zokni és a fásli eltávolítását a hagyományos módon, helyette ollóval levágtam. Erre csak reggel jöttem rá a zokni, és a fásli romjaiból. Jó szokásom, hogy otthon ilyenkor idióta vagyok, és csapkodom az ajtókat, meg mászkálok a lakásban. Most sem történt másként, és kicsit már kezdenek csúnyán nézni reám az albérletben. Előre félek mi lesz ma este, mert T. ma államvizsgázik, és megrendelt egy Teletubby_2.4/b minőségű mulatságot.

Nem vagyok az a beszari fajta, ha ilyesmiről van szó, de kemény lesz az tuti.

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr61514872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.12. 18:41:28

Igen komoly Teletubby_2.4/b minőségű mulatság kerekedhetett tegnap, ha eddig még nem bírtad leírni a történteket. Talán még a Balamory-szintet is sikerült elérnetek?

A futóversenyünk, valamint föllökésem utóéletéről még csak annyit, hogy ha nem javul a jobb karom helyzete, holnap elképzelhető, hogy fel kell keressem a baleseti sebészetet egy meglehetősen rossz helyre befúródott bokordarab szakszerű eltávolítása végett.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.06.12. 19:21:25

Az történt, hugy hurka voltam, T. pedig kimerült az államvizsgától és a stressztől, így végül még a Kiszel Tünde szintet sem sikerült megközelíteni.

A karodat nagyon sajnálom, én kiműtöttem már magamból a darabokat. Genyó egy bokor volt ez, mert még mindig be van gyulladva minden kis szúrás.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.12. 19:50:15

A legtöbbet nekem is sikerült kivarázsoljam, de a jobb karom esetében egy igen makacs darabbal kell szembenézzek, amit miután elkezdtem piszkálni csak még rosszabbra fordult.

Dr.Gonzó · http://rumszoda.blog.hu 2008.06.22. 19:05:06

Van jobb mint a White Rum! Tequila ezresért!

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.23. 11:03:24

Esetleg volt is már szerencséd hozzá, avagy neked is csak az árérzékenységedet fogta meg az ital.

Már csak 2 nap, és végre tudok én is rendesen inni!
Halleluja!

vidéki men 2008.06.23. 12:34:27

Remélem jobban vagy már, ha megvan a logikám akkor ma én is szétcsapkod kicsit...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.23. 17:50:02

Az igazat megvallva, Sepi úgy felcsigázott, és ma olyan szépen is haladtam a munkával, hogy még az is megeshet, hogy megajándékozom ma magamat egy üveggel abból a bizonyos Tequilából, és nem kell még 2 napot se várni a visszatéréssel!

vidéki men 2008.06.23. 18:27:56

Nos mi 8-tól Orsi búcsúbulit tartunk a Dugonics téren, várunk téged sok szeretettel
A Logikám termsztsen nem sikerült kelett vón még 4 point. Elég szar hangulatom van (kb többéves mélypont), 25-én megyek újra, nem sok kedvem van bullájozni. Vagy 2 sör és hazamegyek, vagy magatehetetlenre iszom magamat, ami nem lenne túl illdomos a munkatársak előtt, eddig sem volt belőle sok pozitív kifejlet.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.23. 19:18:33

Mikor ittad te ezelőtt magatehetetlenre magadat munkatársak előtt?? (Tysont és engem leszámítva természetesen.)
Különben meg hétfő van, részben ezért is teszek eleget az invitálásotoknak.

Dr.Gonzó · http://rumszoda.blog.hu 2008.06.24. 11:03:40

Na erről lecsúsztam... De szerda-csütörtök ordenáré ivászat lesz a D. Balázzsal már lebeszéltük tegnap. Amúgy meg volt szerencsém bebaszni ettől a remek italtól szombaton
süti beállítások módosítása