2008.05.20. 11:15| Szerző: El Charmo

Álljanak hát itt Gergő barátunk hiánypótló emlékfoszlányai a korábban említett szombati telefonbeszélgetésünkből:

"Gergő Vs. El Charmo telefonbeszélgetései (részlet)

Gergő: Halló!?
El Charmo: Nem hallak bazdmeg!
G: El Charmo.... halló... én itt vagyok
EC: Hihihi, bááámmeg
G: El Chaaaarmoooooo
EC: Miiiiiiii? Te most merre vagy?
G: Fő fasor, 10 sörkert.
EC: Akkor gyere ide a Hintalóhoz
G: Nem megyek, gyere a sörkertbe
EC: Hihihi, báááámmeg, hány óra van?
G: fél 10
EC: Fél 10 bááámmeg?
EC: Hihihi, van egy gecire vicces történetem.
G: Igen?
EC: De nem mondom el...
...
EC: Felszálok egy buszra és találkozunk sörkertben.

Sörkertben:
EC: Nem megyek mert hazajöttem.
G: Rendben, majd iszunk Pesten.

5 perccel később
EC: Na hol vagy?
G: Sörkert.
EC: Akkor megyek oda.

10 perccel később
EC: Szereted a retket?
G: Nem, de hozhatnál 10 kiló csirkelábat.
EC: Szereted a retket, vagy nem bááámmeg?
G: Szeretem,
EC: Akkor viszem neked."

Köszönet érte Gerghunak, akinek innen is üzenjük, hogy most is sörözünk az albérletben.

A beígért retket legnagyobb bánatomra nem szállítottam le a megadott helyre, a megbeszélt időpontban, viszont azóta busásan kárpótoltam Gergőt 22. születésnapja alkalmából 22 szem retekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr11478216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása