2009.05.12. 10:41| Szerző: Sepi!

A sokallás és a tömegközlekedés szeretetét összehangoló rendezvényre került sor a múlt héten széke fővárosunkban. Alpha az eddigiektől eltérően még kis úti brossúrákat is készített a villamostúrázni vágyó ifjúságnak. A csapatot Alphán és rajtam kívül még Charmó és sármjának bizonyítéka Miss K illetve néhány megálló erejéig D, majd őt váltva Gergő ( aki a tejfölös fasz rajzolásos kalandunkkor már említve lett) alkotta.

Régi vágyam teljesült mikor eljutottam az ICSA-ba, ezt jól meg is örökítettük hála Miss K fotó masinájának. A csapat végül az Akácfa sörözőben megfáradt, ami így elnyerte a budapesti sarokház címet, ugyan is ott szoktunk így megfáradni ha itthon túrázunk.

Az este folyamán megtudhattuk hogy egy piezzós önygyújtót akár 6 darabra is szét lehet szedni, de utána a legritkább esetben sem lehet úgy összerakni, hogy működjön is.

Az útitervem hátulján olvasható jegyzetekből még megtudhatjuk, hogy "Charmó a Krúdyban olyan volt mint egy mozdony", valamint hogy a Tetthelyben, ahová már csak Alphával ketten jutottunk el az Akácfa után, hat féle berentzen van kínálatban, még karamellás is.

Az este záróakkordjaként kiszúrtam magamnak egy szép nagy narancsot a pultban, pusztán a vitamin kedviért, és egy óvatlan pillanatban elemeltem azt. Végül kiderült nem voltam elég óvatos mert rögtön ahogy a birtokomban éreztem a vágyott déligyümölcsöt, a pultos nagy darab ember így szólt hogy: Tedd vissza de nagyon Gyorsan. Ezek után már nem láttak itt se szívesen minket, pedig én csak szerettem volna hű maradni a kocsma nevéhez ( Tetthely).

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr711116702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2009.05.12. 13:32:50

"pedig én csak szerettem volna hű maradni a kocsma nevéhez ( Tetthely)"
Szeintem pont onnan kapta a krimó a nevét, hogy egyszer valaki nem tette vissza a narancsot...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.13. 01:02:49

Sikerült kimaradnom meginn a tutibó...

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.05.14. 21:13:34

No még a tegnap is érdekes volt, de majd Alpha megírja...
süti beállítások módosítása