2009.09.07. 16:44| Szerző: Sepi!

Véget ért a nyár és vele a fesztivál szezon, és mi sem mutatja jobban ezt a szomorú tényt mint az a rengeteg emlék, sérülés, kaland amit gyűjtöttünk és az a nem elhanyagolható mennyiségű agysejt és pénz ami a veszteség listán szerepel. Mi viszont úgy élünk, és sokallunk hogy nem bánunk semmit ha egy jó bebaszás bejegyzés sülhet ki belőle, így álljon itt mementónak az a pár dolog amire a 2009-es SZIN-ből emlékszem.

Az első két nap nem igazán sikerült visszanyerni a Szigetes csúcsformánkat, pedig ittunk becsülettel, talán mert sokan nem tudtak részt venni a csapatból ezen a nyárzáró mulatságon. Karesz azért a következő sms-el próbálta a tudtomra adni első nap a legfontosabb információkat. : Kistóth, iszunk. Sátor áll. Iszunk.

Másnap már kisebb fejlődést mutat: Most berúgok. Kistóth. Ági Dóri. Voltam csapdán. Gyere! Érezni lehet a benne megbúvó József Attilát, csak egy kicsit nagyobb átéléssel és pálinkával. Na MOST berúgtam! Minden író egyszer eljut arra a pontra, hogy szavakba foglalja költői hitvallását. Ebben az sms-ben benne van Karesz Ars Poeticájának lényege. Végül már-már kezd az expresszionizmus irányába hajlani: Bebaszcsg! Maci. Paso. Ixunj

Azért a fesztivál vége felé nekem is sikerült, a már máskor is felszínre törő, sms ámokfutó formámat hoznom. Íme egy-két gyöngyszem: Keserü gi5isztan iszunk a T Örokkel! Hol a rakba vagy? Kapa Ebben a Viktornak írt példányban tükröződik az a felett érzett aggódalmam hogy csak mi fogunk a Törökkel, akinek a nevét nagy tiszteletem megnyilvánulásaként két nagy betűvel is írtam, whiskey-pálinkát inni. Meg is lett az eredménye: Kidőltem teso.kész vagyok

Másnap már kicsit lírikusabban bírtam kifejezni a hasonló állapotomat Karesznek: Szétestem minta szar. Charmónak aznap este még elküldtem egy egyedi nyelvtani jelenséget, a kijelentő-kérdő mondatot tartalmazó sms-t. Bekurtaaamm én éste?

Voltam Ossianon is és nagyon tetszett a Végállomás Motel című szám, kár hogy ezt nem is játszották. Viktor viszont nagyon hiányozhatott, mert ezt írtam neki: Baszd meg a csücsköt kétszer hogy nem üagy acélszív koncerten te csődör! Végül kiderült, hogy ott van és már találkoztunk is, így a koncert hátralevő részét lovacskázással és boldog fetrengéssel töltöttük. Török sajnos ekkor már otthon volt, de azért próbáltam bevonni a hangulatba: Takarodj az überslager! S9épertem geci! Aztakurüa

Viktor eddigre már megnyerte a fesztivált, mert már túl volt egy 36 órás ivászaton, és megtudhattam tőle hogy előző nap egyedül hagyták négy nővel, ami egyenlő nyolc mellel és ő ennyivel nem tud egyszerre foglalkozni, ezért kikészíti a logisztika.

Az utolsó nap még tartogatott néhány említésre méltó eseményt, ez már abból érezhető volt hogy Karesz reggel kijelentette: Hányással indítottam a napot, ez is jól kezdődik. Ittunk is rá gyorsan egy pálinkát, majd némi táplálék bevitel és logisztika után neki is láttunk a Viktorral inni a Laposon nagy mennyiségű dobozos Karpackie-t. Ahogy itt ültünk a földön az üvegcserepek és a csikkek között körülugrált minket három 3-5 éves gyerek, akik mezítláb mászkáltak a szilánkokon. Miután nem sikerült őket elijesztenünk, fontolóra vettük hogy el kéne őket adni valami gyermekkereskedőnek, mert még lehet ott is több törődést kapnának mint a szüleiktől, akik hagyják hogy két leamortizálódott fesztiválozó gondoskodjon arról hogy ne vágják el a lábukat. Végül is aztán nem tettük szesszé a gyerekeket, mert egy 20 perc után egy nagyobb testvérük elhajtotta őket.

A Laposon megtudhattuk még egy felettébb idegesítő sportoló-hajléktalantól hogy a gyík az egy hüllőlény! Be is basztunk, és estére én lettem Berger a Hair-ből amint az asztalon táncolva kapkodták el előlem az emberek a poharaikat. Olyan erősre ittam magam ekkorra, hogy vissza akartam tartani az óvodás módjára távozni akaró Iteszt és Csücsköt. Ezt az asztalról kivitelezett ugrással láttam leginkább kivitelezhetőnek, amivel ugyan néhány percig sikerült őket a földre teperve maradásra bírnom, de a jobb könyököm is kárát látta.

Ha nem is annyira mint a Szigeten de azért a végére megdúrváztuk és egyik szemem sír a másik nevet, mert ugyan lehet kapni az Ikeában dúrvázós kancsót, de nincs pénzem menni Kareszékkal a Fezen-re.

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr91366170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeViktor 2009.09.07. 20:55:57

Kihagytad a karra írt ismerkedő szöveget és a mindenkori népdal!-t :D
Meg kimaradtál a reggeli hideg zuhanyokból, mikoris Karesz már várta mikor szarom nyakig magam a mínusz 20 centis víztől. Illetve a Dallast előadja a Karesz orchestra MÁV-os orrsípon csúcspontot, dehát aki ott volt átérzi a lényegét a dolgoknak.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.09.08. 14:35:02

:D Mindenre én sem emlékezhetek....

Karesz. 2009.09.09. 14:12:11

Én csak ennyit mondok:
kepfeltoltes.hu/090909/fs_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bár aki nem látta még eddig az meg sem érdemli :D
Közben rájöttem, hogy a magyar népmesék főcímdalát is el tudom sípolni, lehet, hogy egyszer az X-akták is menni fog...
süti beállítások módosítása