2009.08.21. 19:30| Szerző: vidéki men

 Most kivétlesen nem OLYAN helló, hanem egy új földlakót üdvözöltünk némi sokallás keretében. Ha valaki esetleg nem tudná mi az a tejfakasztó, annak elárulom, hogy az olyan mint a hétfőzés, csak durvább! Horzsol! Bár mostanra ezek a horzsolások kezdenek begyógyulni. Amikor az ember valamelyik ismerősének gyermeke születik, akkor a tejtermelés serkentése érdekében (illetve a jókedv fokozása és megélése végett) inni szokás a kismama, a kisbaba, az újdonsült apuka, és úgy mindenkinek az egészségére.

A mi esetünkben, mivel gyakorlott sokallók vagyunk, ez konkrétan a Teletubby szintre ivást jelentette. Az este vége felé a látás, valamint a mozgás terén a képességeim kb az újszülött szintjére csökkentek, 30 cm-en túl nem igazán láttam.

Az erős sörkertes indítás ("Fakadjon a tej!"), adott volt, a szép számban megjelent fakasztóknak köszönhetően, ugyanis majdnem mindenki hozott egy kört. A sör-jéger kombók mentek egészen éjfélig. Ezután egy kolléga full üres új lakásában folytattuk. Teszteltük, hogy az erkély leszakad-e alattunk, de nem szakadt le, bár a sérüléseimből következtetve még az is lehet.

Tyss saját (másnapi) bevallása szerint meg akarta mutatni, hogy "jééé, talált egy öngyújtót", és ezzel a lendületel lángba is borította a hajamat. Miután megfékeztem a bozóttüzet, kérdőre vontam, hogy mégis mi a fasz volt ebben a ráció, de neki megsérült a viccreléje és csak vihogott. Ezt én felettébb helytelennek véltem, és jól meg is sértődtem. Elhagytam az épületet, de szerencsére az ilyenkor szokásos "úgy bebaszom az ajtót, hogy kirepül belőle az üveg" elmaradt. Mivel azért bulizni még akartam, csakhátugye ilyen köcsögséget, meg különben is, leültem az erkély alá, hogy mi legyen akkor most. Az apuka, megcsillogtatva kibotakozó nevelési képességeit közölte: Hogy mi a faszért ülök ott, menjek vissza.

A lakás majdnem zéró bútorozottságot mutatott, ezért az utcán lomtalanítás okán veszteglő fotel egyből fel is költözött, fényévekkel emelve a lakás komfortfokozatát.

Miután ismeretlen elhatározásból elindultunk egy ismeretlen helyre, az utcán élénk vita bontakozott ki, hogy kéne-e koccintóba menni. Én úgy értettem eldőlt, hogy igen, ezért hívtam taxit a szabadalommal védett módszerem segítségével. Ez a világon bárhol működik, ahol ilyen szolgáltatást üzemeltetnek.

Az első és legbonyolultabb lépés, hogy bepötyögjük a telefonba a helyi vezetékes körzetszámot. Ez nem mindig jön össze. Cinkes, amikor Szegeden Kazincbarcikára sikerül a Kossuth u. 22-be hívni egy taxit. De Tfh. az első lépés pipa. Ekkor a telefonkörzetben szokásos darab 4-es számot nyomunk. Hívás, és tádááám, jön a gép. 

Nos, a kocsi jött, beültem, a többiek meg megfutamodtak a Koccintótól. Bocsánatkérés, kiszállás, bocsiszevasz, izééé.

A fasza, hogy Tyss szerint ez az a csávó volt akivel a múltkor is mentünk a Koccintóba. És hogy még faszáb legyen, mégegyszer eljátszottuk ezt. Hát nem vagyunk határozottak na. A diszpécsercsaj akadékoskodott is kicsit.

Innen a Planetba indultunk, de az én fekete dobozom ezen a ponton már súlyosan sérült, így csak azt tudom elmesélni, mi megpróbáltatás volt bemenni a lakásba.

Van egy fosbarna szinű ajtó a ház bejárati ajtaja után. A külsőt chip nyitja, csak annyi a feladat, hogy (nem elemi erővel) a kapucsengőhöz érintsem a kulcscsomómat és brrrrr. De a barna, az kulcsos. Persze így zéró az értelme az egész kapucsengőnek, mert ha a barna zárva, akkor le kell menni a pizzafutárt is beengedni, de a biztonság fontos, mert már kirámolták a felettem lakókat (a majomházat).

Szóval: klasszik játék. Adott öt kulcs a csomón, kettő kilőve a mérete miatt, a maradék háromból egy beleillik a zárba, és bele is kéne dugni. Volt rá szisztémám, emlékszem, hogy ne ugyanazt próbáljam mindig újra és újra, de nem jártam sikerrel. Leültem, kicsit átgondoltam (estem vagy két kurvanagyot). Aztán arra jutottam, hogy mivel nem látok, kitapogatom, melyik rece hogy van rajta, mert emlékeztem, hogy a barnáén van egy nagy. Meglett végül a legvalószínűbb jelölt, csak nehéz volt beledugni a zárba, mert nem láttam a lyukat. Kitapogattam és körülbelül nyolcadjára sikerült is.

Ezek után következhetett a megérdemelt pihenés és az irtóztató másnap (ill harmad és kicsit negyed is).

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr711315956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása