2009.08.10. 11:41| Szerző: Tyss

Először is szeretném leszögezni, hogy egyesével rohadjon meg az a rohadt kurva aki az épület elé szokta mostanság zárni az elektromos bicaját és az összes taxis is, akik elálják a helyet ahova az ember le tudná zárni a sajátját.

Nos mint már említettem volt, nincs is annál jobb érzés, amikor az ember fia félig másnaposan félig még-még bebaszva bejegyzést körmöl. Nos ez a reggel kurvára nem ilyen. Először is azért mert már több mint egy hete fúrógépek és egyéb kibaszott hangos gépek lágy moraljlására ébredek aminél csak a gép kezelőjének éneklése hangosabb, másrészt mert a reggelt bocsánatkérő és "Te ugye még élsz?" jellegű telefonálásokkal töltöttem... De úgy döntöttem, amíg a blog javarésze a sziget fesztivált támadja le, addig is álljon itt valami kis olvasni az útra.

A dolog ott kezdődött, hogy drága szüleim Eger környékén nyaraltak, ennek megfelelően mint minden hülye turista betértek a Szépasszony Völgybe és ipari mennyiségű kibaszott-mocskos mód édes borokkal és jól "betöltve" tértek vissza onnan. A hétvége folyamán ilyen-olyan okokból kifolyólag, hazatértem néhány órára, így a részemre szánt jópár liter édes löttyött rámbízták. Igazából ez volt minden bajok okozója...

Szóval miután tegnap hazatértünk a mindszenti Orsi-féle kibaszott jó kisebb fesztiválról (amiről természetesen szintén fog készülni bejegyzés), úgy döntöttem meglátogatom vidéki man-t, mivel rég láttam már, meg volt nálam ugye 3-4 liter bor is. Úgy gondoltam kis levezetéshez egy 2.5 napos buli után más nem is kellhet. Szóval Vidéki manék kis otthonában a teraszon szép lassan a "seggére csaptunk" az igazából fogalmam sincs hány liter bornak, de a lényeg a lényeg, h kellőképpen álmosra ittunk magunkat. Jól meg is súvadtunk, úgy ahogy kell, bömbölt a zene a  meg minden, részemről már le is lőhették volna a bulit, dehát én már csak ilyen puncus vagyok. Ellenben Vidéki man!!! Neki sikerült kibaszott erősre igya magát, ennek megfelelően nyakukba is vettük a várost. Kisebb vita alakult ki köztünk, hogy melyik éjjel-nappali vendéglátóipari egységet támadjuk meg, ő arra szavazott, hogy a planetba menjük esmét méghozzá taxival. Én nagyon nem kultiváltam ezt az ötletet, egyrészről azért mert közel van a planet hozzájuk, másrészről akkor tuti ott aludtunk volna reggelig. Vidékit viszont gecire hajtotta a harci szellem (Fürcsi erre azt mondaná, hogy a tesztoszteron) és hívott taxit. Mire az utca sarkára sikerült érjünk meg is érkezett egy fiatal srác a román ipar egy "büszkeségével", majd gyorsan be is pattantunk. Vidéki valahogy úgy nyitotta a beszélgetést, hogy manapság a taxik milyen kibaszott lassan érkeznek már (kb 1 percet ha vártunk), majd kiadta a vezényszót: KOCCINTÓ! Ekkor szívemet mérhetetlen boldogság töltötte el. Egyrészről azért, mert az iagzán jó bulik a Koccintóban kezdődnek és érnek véget, másrészről a Koccintó történetében szerintem második alkalommal fordult elő olyan, hogy valaki taxival közelítse meg a helyet, és az elsők is mi voltunk. Az út során heves vita alakult ki köztünk és szegény taxis között (aki megjegyzem sokkal jobban tudott kezelni két seggrészeg embert mint a rend éber őrei) a fuvar áráról. Vidéki nem volt hajlandó 1000 forintnál többet fizetni, a hülye taxis meg ragaszkodott ahhoz a hülye órához. Fiatal srác volt még nah, kis butus tapasztalatlan. Mikor megláttunk szeretett kocsmánk fényeit, és a taxi megállt a bejárat elött az óra pontosan 1000 forintot mutatott, így viszonylag könnyen megegyeztünk. Vidéki közben azon kezdett polemizálni, hogy vajon ki meg hogy programozta így azt a kurva taxiórát. Szóval végül sikerült szeretett kocsmánkba eljutni, ahol szokásos látvány fogadott. Néhány kivénhedt alkoholista kortyolgatta a maga mindennapi adagját. Vidéki mindenáron meg akarta hívni valamire a bejárat mellett békésen iszogató kb 50 éves szakadt, csöves, cigány kurvát, aki kurvára nem akart semmit elfogadni. Szerintem nem tudott mit kezdeni a túláradó szeretetünkkel, végül egy kávéban sikerült kiegyezni. Természetesen a már-már legendás feles barack egy deci barack kombót kértük ki, amivel csak az volt a baj, hogy annyira mocskosul be voltunk baszva, hogy nem tudtuk elmondani mit szeretnénk, így csak a pultos kislány igen nagy tapasztalatának köszönhetjük hogy végül megkaptuk a "karikát". Szegény kislány nagy karriert nem futott be, mert már nem először volt szerencséje kiszolgálni minket. Sikerült is úgy koccintani, hogy az én poharam összetört a gecibe. Ha jól emlékszem, most voltam úgy a Koccintóba először, hogy mi voltunk a leginkább bekúrva és ami az igazán durva, hogy Vidéki man anegdótáitól volt hangos a kocsma és nem valamelyik törzsvendég kezdte el elmesélni a teljes élettörténetét. Két karika közt sikerült megismerkedjünk egy igazi bennszülöttel aki azért mesélt érdekes "dógókat". Például, hogy már a Koccintó se a régi, azért is vannak olyan kevesen. Hiszen régi szép időkben az ember fia vígan maga alá hányhatott és maximum a pultos kislány üvöltötte le a maradék haját. Ellenben ma már sajnos minden megváltozott. Ha netán valaki egy picit megzuhan és úgy alakul, hogy véletlenül a padlóra/asztalra/pohárba sikerült a gyomra tartalmát üríteni, akkor bizony 5 percen belül jönnek a hájas misik és kurvára összepakolják az illetőt. Szóval már a Koccintó se a régi. Nemhiába, válság van... :-( Ennek a fájdalmas ténynek a tudatában indultunk el, igazából totálisan céltalanul valamerre. Útközben az a kibaszott okos ötletem támadt, hogy kitörök egy üvegdarabot egy már amúgyis betört ablakból. Ne kérdezze senki, nekem ez miért, meg hogy, DE nekem ki kellett akkor ott azt törni. Ezzel nem is volt semmi gond, egy picit felhorzsoltam az egyik ujjam, ellenben az időközben ismét életre kellt és kellőképpen erős Vidékinek kurvára bele kellett basznia ököllel az üvegbe. Nos, innentől kezdve véres kézzel jártuk céltalanul a várost. Mivel rájöttünk, h Fürcsi nélkül mégse buli a buli, gondoltuk kiszedjük a szeretője alól és elvisszük jól szeszelni. "Mindig csak a szex a szex" ugye, kurva ivásra meg nem jut soha idő. Az igen hosszú (kb 1 km) -es út végül kibaszott viccesre sikerült, hiszen kedves Vidéki egy kurva alkalmat nem hagyott ki, hogy ne csengessen be a kaputelefonokon.

Képzeljük el a szitut. Egy nyugalmas és kellemes hétvége után a sok hülye békésen alszik vasárnap hajnalban majd két tökrészeg felcsenget hozzájuk, hogy meghozták a betont, hova öntsük. A dolog pikantériája, hogy már órákkal ezelött sem tudtunk beszélni, nemhogy akkor. :-) Legjobb az volt, hogy senki nem kezdett azon pörögni, hogy kb hajnali 4 óra van. Volt egy ház, ahol az első lakó közölte, hogy őt nem érdekli hova öntik a betont hívjunk valaki másik lakót. Nos, ennek megfelelően hívtuk az alatta lévőt. Ő közölte, hogy nemtudja, nem ő a felelős, hívjuk a nemtudommárkit. Akkor felhívtuk őt is, ő közölte, hogy hívjuk azt akit legelőször hívtunk. Miután felhívtunk az egész házat tovább áltunk. A következő helynél már sokkal bonyolultabbat sikerült kérdezni, mert a kérdés az volt, h mi legyen a "buxussal" mert a beton el fogja nyomni.  Még emlékszem olyan helyre is, ahol egy kedves idős női hang miután közöltük mi a helyzet, csak annyit mondott lemegyek mindjárt, kérem várjanak meg. Az utolsóra amire emlékszem, Vidéki valami magazint szeretett volna rásózni a szerencsétlen hajnalban ébredőnek, voltak ott mindenféle akciók, ha most rendeli meg akkor felejthetetlen nyaralást nyerhet stb. stb. Kapcsolgattuk a viccrelét rendesen na... Valahogy így jutottunk el szegény Orsiékhoz, ahol azért komoly kihívást jelentett megtalálni a megfelelő csengőt, szerintem ott is sikerült valamelyik szomszédot felverni picit. Közben nyakik véresek lettünk meg pár csengőt sikerült kurvára összevérezni, csakhogy nehezen legyünk visszakereshetők, persze Vidéki néha kurva viccesnek találta, hogy belémtörölje a vérét. Szóval a kibaszott morcos Orsi fogadott minket egy száll lepedőbe csavarva (legalább tudom, h meztelenül alszik). Miután kicsit lemostuk magunkról a vért, jobbnak láttuk továbbállni. Valahogy sikerült hazaérnünk, az út további részére már nem emlékszem. Vidéki onnan meg még valahogy hazament, de az már az ő sztorija én már csak a hajnalba a kurva furókra ébredtem, kb 3 óra alvás után, szóval másnapos még csak ezután leszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr21300048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.08.11. 12:57:35

Hátbazmeg, Orsit még ilyen mérgesnek én nem láttam!
És a legszebb mi volt? Azzal kezdett, hogy nem tudunk ottaludni, mert telt ház van... ehhhehe

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.08.17. 14:13:29

:D Hehe hát ez kibaszott nagy! Én a bőrkabátom könyökével törtem a kirakatot anno, ezért kurvára szét is szakadt rajta a bőr ottan, szóval sejtem hogy fájhatott....

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.08.17. 14:18:45

Én kemény vagyok mint a vidia b+, nem játszik a védőfelszerelés!

"Erős vagy, bebaszod a telefonfülke ablakát, azt is egy kővel, mert amúgy nagyon fáj, nagyon fáj. Nagyon fáj!"

Alvin és a mókusok
süti beállítások módosítása