2009.06.07. 14:47| Szerző: Sepi!

Örvendetes hogy milyen sok bejegyzés születik mostanság. Gyarapítom a sort a péntek estémmel. Pénteken a fővárosunka vezetett az utam ahol este hatkor beültünk Alphával egy általa nemrég felfedezett helyre. A Bakegér borozó hasonló színvonalat képvisel mint egeres nevű rokonai Szegeden, viszont dacára hogy egy köpésre van az Oktogontól az árai még talán kedvezőbbek is. El is kezdtünk termelni 240-es üveges ászokból meg 220-as akciós jägerból. Alpha sör helyett anyagi megfontolásokból nagy kannás fröccsöket tankolt.

A pultos picsa ugyan nem nézett ki rosszul de nehezen viselte hogy nem adunk borravalót és ezért következetesen tizesekkel halmozott el minket visszajáró gyanánt. Másnap, úgy hogy már költöttem belőle, 27 db tizest számoltam meg a tárcámban. Még azzal a jelenséggel sem találkoztam korábban hogy valaki ötvenesekkel foglalja a zenegépet és egyenként kéri a számokat. Gondoltam megeresztek felé egy "Ki lehet hívni a győztest?" kérdést de sokkal nagyobb volt mint én és most nem volt bennem szörp-pálinka sem, így ez elmaradt. Azért miután vagy négyszer meghallgathattuk a honfoglalást a Kozmix előadásában sikerült nekünk is elrontani mások kedvét néhány számmal.

Jó pár kör után elindultunk a Szabadság térre mert ott valami ingyenes buli volt műsoron, de mire odaértünk már vége lett. Gondoltuk megostromoljuk a TV székházat amolyan flash mob-osan de már nem lett volna elég egyedi az ötlet, ezért hagytuk a faszba. Csatlakoztunk inkább Gergőékhez akik a gödör melletti medencénél ittak. Beruháztunk egy rettenetes rizlingszilvániba és azt kortyolgattuk a parton.

Alphának nem a hajában van az ereje mint Sámsonnak (vagy Vidéki Mennek ami az utóbbi időkbeli formáját illeti) mert így rövid hajjal is remek ötlete támadt. Egészen pontosan hogy engem bele kellene dobni a medencébe. Gergőben tettestársra is lelt az ügyhöz. Nagy szerencsém hogy időben észleltem szándékukat így nagy hajsza vette kezdetét a medence parton a földön ülő emberek között.

Szerintem a gimis cooper tesztjeimet megszégyenítő eredménnyel vágtáztam keresztül mindenen és mindenkin. Üldözőim merő kedvességből még a "Tolvaj, fogják meg!" kiáltásokkal is biztattak. Végül egy nagy sövénypalánkon átugorva egérutat nyertem, mert Alpha ezen fentakadt.

A végén ők is belátták hogy a tíz fokban bőrkabátostul nem lett volna szép vízbe dobniuk, de azért valószínű megtették volna. Azért kemény lett volna a másnapi viszgámat valami vándornadrágban teljesíteni. Meg aztán Alpha 45-ös cipőinek se vettem volna nagy hasznát. Az a kurva sok tizes meg lehet úgy lehúzott volna a mélybe hogy én lettem volna a borravaló nem adás első áldozata.

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr11169302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.06.09. 11:41:04

"An error occurred

Sorry, we can only classify web pages written in english "

Miért is?

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.06.09. 11:56:58

Akkor felfejlődtek, nekem kiírta, hogy )3% hogy a sokallokot nők írják!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.06.09. 11:57:30

Szal.. 93% és én sem állítottam át a nevet

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.06.09. 17:56:41

Ezmiatököm?
Error has occured...
süti beállítások módosítása