2009.03.16. 18:06| Szerző: Führcsi

Mivel mar nagyon elhanyagolodott ez a blog (mint arva gyerek alkoholista neveloszulok nelkul) gyorsan megprobalom ismet osszeszedni az elmult 3 het sokallasta. Ezzel legalabb alibit is szolgaltatok tavolmaradasomra, mivelhogy ittam...

Egyszer volt holnem volt volt egyszer egy gonosz fonok es ketto depresszios alkalmazott. Szerencsere ugy hozta a sors hogy eppen az idegosszeroppanas elott hipp hopp pentek lett es ez a jelentos alkohol szint emelkedessel is eggyutt jar. Laborban dolgozni tobbek kozott azert jo mert tiszta etil talalhato nagy mennyisegben a polcon, amit mi a higitasi faktor kiszamolasa, utan magunkhoz is vettunk. Az egyenlet a kovi: vodka tomenyseg=100 EtOH/2.5, ami egy jo 40% lesz ami korrekt. Eloszor am kihasznaltuk a 2-4-1 sor akciot ahol betermeltunk nehany akcios olasz sort, majd elvalltunk egy oracskara mert en elmentem sajt-bor estere ahol meg egy feles beherovcha is tarsult hozzam/belem. Innentol kezdodott a hadd el hadd. Elvesztem a varosban, avagy ha jobban teccik az UFO-k ter-ido continuum-aban. Cirka 40 perces kerulovel, teljesen kimerulve megerkezdtem a kocsmaba ahol mar vart egy tokom se tudja mien koktel.Immaron mar turelmetlenre ittam magam es miutan kitalaltuk hogy menjunk tancolni, en ezt kijelentesnek vettem es elindultam, nem torodve a tobbiek felig teli/ures poharaival. ok a "kovesd az orult magyart" csatakialtassal kovettek. Ezutan mar csak a szokasos kovetkezett, vagyik, sultkrumpli elodobasa, sor elejtese, diszkoban elalvas, es aztsemtudom hogy ertem haza cimu dolog. Baratnem megigertette velem hogyha hazaerek irjak sms-t, most en erre elkuldtem nem tudom mien indittatasbol a kutyamrol egy kepet, amire o nezett nagyokat de tudta hogy legalabb otthon vagyok:) Tys-nak meg egy iszonyatos(an jo) portret kuldtem sajat magarol hihi.

Nos, azt mondjak hogy az ember tanul a hibaibol, hat akkor en vagy nem vagyok ember vagy csak hulye mert korulbelul megismeteltem a pentekemet szombaton, bar ott egeszen sokaig emlekeztem dolgokra. Az este ott ment tevutra amikor F. baratnem a fel liter kizarolag dietas colaba, majdnem a pult elott kb 2 dl whiskey higitott a laposuvegebol. az este innentol ismet szokasosan alakult, emberek elvesztese, csavok felszedese es ennek elfelejtese, krumpli most nem eldobasa es kodos hazamenetel, bar otthon meg nekialltunk unicumozni amit en mar az asztalnak szenteltem. A vasarnap annyira fajt hogy csak folyamatos fajdalomcsillapito sorozessel lehetett tulelni, tehat hetfon meg masnapos voltam. Az etilhez meg nem is nyultunk...es az emlekeimet igy is 3 ember kaparta ossze.

 

Meg nehany random vicces cucc a tobbi bulibol, es elettanulsag:

-ha nem dohanyzol tobbet ihatsz rosszullet nelkul:);

-az a kemeny party ha masnap 4 gyogysort kell innod ahhoz hogy ember legy

-ne massz szinpadra mert leesel

-az a kemeny hirnev amikor a kidobo mar a szemelyim meglengetesere aszongya, honnan vagy, jah magyar, akkor menjel:)

PS sir a majam hehe

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr41005863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.03.17. 12:40:44

"-az a kemeny hirnev amikor a kidobo mar a szemelyim meglengetesere aszongya, honnan vagy, jah magyar, akkor menjel:)"

Látom sokat teszel az országimázsért. Majd felterjesztünk a következő kormánynál valami pár száz millás állami támogatásra;)

Führcsi 2009.03.17. 14:37:26

jajj koszike, az jol fog jonni a jovoben hogy meg kemenyebben dolgozhassak rajta:) bar ez pont Londonban tortent ahol sok ezren dolgoznak ezen velem eggyutt.

Meg egy apro kiegeszites mert ez valahogy kimaradt a beszamolobol...azon a bizonyos penteken csak hogy telleg emlekezetesse tegyem, a taxiba szallas (eses) elott meg sikeresen leestem a padkarol lapostalpu (azonban biztos gorbe)cipomben, minek kovetkezteben meg most is faj a bokam. bar annyira nem sulyos mint Videkimen esete, mert ott az ambulancian vegzodott az este.

errol jut eszembe, sikeresen megjartam eloszor az ambulanciat itten, bar nem en vereztem es semmi koze nem volt az alkoholhoz. A konkluzion azonban hogy itt ejszaka kell menni az ambulanciara mert kulonben hagynak megdogleni pl amikor mi voltunk, volt egy srac aki faszasan levagta tobb ujjat is, ennek kovetkezteben picit zoldes-feheres volt a srac szine, a keze wc-papirba becsomagolva de az erkezesi sorrendet tartani kell szoval velunk eggyutt vart kb 3 orat...
süti beállítások módosítása