2009.03.10. 09:10| Szerző: Sepi!

A hajnali napfénnyel együtt hatol belém a felismerés, hogy reggel van. Egy cseppet sem meglepő módon másnapos vagyok és igencsak szomjas, ezért megerőltetem magam és kinyitom a szemem. Otthon fekszem az ágyamban, de abból hogy nincs rajtam pizsama, rögtön érzem ez a másnap más lesz mint a többi. Az újdonságérzetemet csak tetézi az észrevétel, miszerint ágynemű sincs az ágyon csak a paplan. Jobban körülnézve észreveszem az ágyneműmet és a pizsamámat a szoba közepén egy halomba dobva, majd figyelmes leszek az ágyam közepén éktelenkedő vörös foltra is.

Úristen! Vérzem! – Kiált fel a hipochonder énem, de a megoldás sokkal kézenfekvőbb. Kicsit még rémlik is , hogy éjszaka mikor ki akartam fújni az orrom, gondoltam egyet és lehánytam magam. Nem gondoltam volna hogy idáig jutok, de azért a lelkem legmélyén sejtettem, hogy ez is be fog következni egyszer. Dicséretemre legyen mondva, hogy még ilyen részegen is le tudtam hámozni a balesetes ágyneműt. Ettől a gondolattól kicsit jobb kedvem lesz, ami sajnos nem tart soká. Innék egy kis vizet de látom, hogy a poharam elfelejtettem feltölteni és ezért éjjel az asztalon lévő vázából ittam, aminek a tartalmát korábban képező fonnyadt virág szintén az ágyneműm mellé van dobva. Lehet, hogy csak egy dadaista alkotást szerettem volna készíteni?

 

 Hú a kurva életbe! Hol a biciklim??? Mert hogy tegnap én azzal mentem kocsmázni. Valami rémlik mintha a Mátéék elvittek volna kocsival az egribe és vissza is hoztak a kerékpáromig az állomáshoz. Na de hogy én onnan azzal, vagy gyalog jöttem e haza, arról fogalmam sincs.

 

Ágyneműmosás után az első utam a garázsba vezet, ahol szépen a helyén figyel a bringám. Semmi látható sérülés se rajta, sem az autón, ami mellett kb. 30 centis helyen kellett beraknom az este.

 

A restiben felelőtlen voltam, amikor egy üveg zweigelt mellett döntöttem a soproni helyett. Hogy ne legyen magányos még egy üveggel utána küldtem, és mivel Itesz szülinapja volt még némi agancsos kólával is öblögettünk. Kikelet elmondása szerint ő figyelmeztetett, hogy ne kérjek az egriben 4-1-es vbk-t folyóborból, de én hajthatatlan voltam e téren.

 

Apa másnap kérdezte mégis mi késztetett arra, hogy ágyneműt mossak vasárnap reggel fél 7-kor. Lehet nem voltam túl hihető mikor azt válaszoltam, hogy koszos volt. Talán azért ő sem örült volna, ha azt a választ kapja, hogy azért mert rossz a folyóbor az egriben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr50993041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Führcsi 2009.03.10. 12:00:39

Legalabb Tyson most mar nincs egyedul a masnapi moshatnekjaval:D a tisztasagmania veszelyes dolog, ol butit es romlasba dont:D

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.03.10. 16:26:14

Ez is biztosan a tavaszi fáradság jele...

ssqi 2009.03.11. 09:16:05

Szia Sepi, feltettél egy költői kérdést annó a felvi-albérlet hirdetésekkel kapcsolatban: ki a fasz akar meztelenül aludni (és mászkálni egy lakásban)? Nos, most Tőled találtam egy példát, fentebb írod: "Otthon fekszem az ágyamban, de abból, hogy NINCS RAJTAM PIZSAMA...". Talán van olyan fasz....
(Elgondolkodom: talán mégis jó, hogy nem Te jöttél hozzám albérlőnek.)
De ha már pia: közöm semmi, de mégis kérdezem: Koppenhágában elmentél a 2 sörgyár (Tuborg, Karlsberg) legalább valamelyikébe, ahol a gyárlátogatás végén a szintén ingyenes sörkóstolgatás van?

Üdv.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.03.11. 11:15:50

"Elgondolkodom: talán mégis jó, hogy nem Te jöttél hozzám albérlőnek."
szal eddig erre vágytál? :-D
"De ha már pia: közöm semmi, de mégis kérdezem: Koppenhágában elmentél a 2 sörgyár (Tuborg, Karlsberg) legalább valamelyikébe, ahol a gyárlátogatás végén a szintén ingyenes sörkóstolgatás van?"
Amúgy ha FIGYELMESEN olvastál volna, akkor tudnád, hogy Sepi nem volt CPH-ban.
Amúgy mi meg voltunk a múzeumokban...

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.03.11. 11:45:04

Örülj Sepi, hogy nem magad alá fostál, mint a Trainspottingban.

ssqi 2009.03.11. 19:10:53

@Tyss: Telejesen igazad van, lehet hogy Sepi beszámolóját vettem Koppenhágának, remélem azért bocsánatos...
Nem gondolom, hogy őt szerettem volna albérlőnek, pláne különös tekintettel kedd reggeli beszámolója után..., ahogy azt "vidéki men" kommentálta: "Örülj Sepi, hogy nem magad alá fostál, mint a Trainspottingban."

És bocs, hogy belecsöppentem egy napra a körötökbe, csak "személyes megtámadtatás" okán... Sepinek kicsit részletesebben válaszoltam, ha akarja, ő elküldi Neked és Vidéki Men-nek a másolatát.

Ma Németországban lőtt le 16 emberkét egy 17 éves, honnan lehet ez a sok gyülölet tök ismeretlenek ellen?

Minden jót, üdv. ismeretlenül is

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.03.11. 19:27:58

Én nem gyűlöllek, szerintem vicces vagy. Ha ez megnyugtat nem akarlak lelőni.
Ha olyan hülye lettem volna hogy elmegyek hozzád albérlőnek gyanútlanul, és egyszer amikor részegen hazaesek és beájulok az ágyamba rámpróbálkozol, még akkor is csak a kezed törtem volna el.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2009.03.13. 08:27:59

Hú két napig nem nézek ide és mindjárt milyen forgalom van.
Azért attól hogy nem volt rajtam pizsama azért még alsógatya volt. Sőt most is van! És rajtad bébi? Remélem valami szexis vonalkódos fecske...
Mmmm super Geil!

Amúgy albérletet még mindig keresek de még mindig nem költözöm hozzád ha nem bánod. Ne aggódj azért nem lehet minket olyan könnyen megsérteni sem;)
Koppenhágában meg a Vidéki Men meg a Tyson voltak, de hogy ők ruhában aludtak e aztat nem tudom...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2009.03.13. 09:17:38

@Sepi!: "Koppenhágában meg a Vidéki Men meg a Tyson voltak, de hogy ők ruhában aludtak e aztat nem tudom..."

Látogatásom teljes ideje alatt mindkettőjükön volt szerencsére ruha (ráadásul jellemzően több réteg is). Persze ezzel lehet, hogy csak engem igyekeztek megtisztelni, és más napokon más volt esetleg a helyzet.
süti beállítások módosítása