2008.12.15. 11:26| Szerző: Führcsi

Olyan szornyu esemenyrol kell nektek kedves olvasok beszamolnom, hogy a ver is megall az ereimben ha felidezem a tegnapi szornyuuu napot.

No hol is kezdjem ezt a horrorfilmbe illo storyt.. Naivan, mit sem sejtve tegnap megprobalkoztam venni 4 doboz, hajgsulyozom, 4 doboz cidert (almabor, nagyon finii). Amikor leemeltem a polcrol, meg nem tudhattam hogy a kovetkezo perc milyen megprobaltatasokat fog rejteni, igy orvul tamadt a penztaros amikor a szemelyim utan erdeklodott. Ez ugye nem akadaly felnott ember leven, nomeg hulye picsa leven khm nokent az ember mindig orul ha fiatalabbnak nezik. Igenam de most azert felteszem a kerdest, node ennyireee??? 6 evvel immaron tulhaladtam a legalis korhatart es meg mindig szemelyivel maceralnak ha akar egyetlen sort is veszek, es nem szulettem sem japannak, akik orok eletukben 16 evesnek neznek ki, sem torpenovesunek, nodehogy most meg sort sem kaptam??? A hulye kurva penztaros kedvesen kozolte hogy a magyar szemelyim, amivel orszagot igen, de ugy latszik boldogsagot nem valthatok nem ervenyes a boljukban es nem tud nekem sort adni; legkozelebb az utlevelemmel probalkozzam... Ide jutottunk, szep, most erre mondjatok valamit vagy hozzatok egy sort mert ugy latszik en mar soha tobbe nem fogok inni, marha nekem kell megvenni :(:( most lojetek fejbe...

 

Remelem ti  tobb sikerrel jartok ilyen teren, vegyetek helyettem is!!!

PS: nojo, tudom picit borusan latom a dolgokat de hat ez turhetetlen akkor is

 

 

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr36823895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.12.15. 11:41:20

Áhh... annyira rajtam van a tavaszi, hogy már inni sem tudok. Most egyeztettem időpontot a doktornénivel ázzz.

Führcsi 2008.12.15. 17:22:00

de legalabb a teoriam igazolva laccik lenni hogy az alkohol konzerval, mert kb 18 evesen kezdtem el kemenyebben tolni az ipart es hat megmaradtam annak, legalabbis kinezetre:)
süti beállítások módosítása