2008.10.28. 17:08| Szerző: Sepi!

Van aki nem szereti a hétfőket mert az elmúlt hétvégét és az új munkahét kezdetét jelenti számára. Az ilyen embereknek csak ajánlani tudom, hogy basszanak be rendszeresen hétfő esténként. Mi sem tétlenkedtünk tegnap este és ennek a következményeit nyögöm még most is idült másnaposság és  akutt mellkasi fájdalom személyében.

Alphával valahogy ráéreztünk egymás gondolataira és a töményezés mellett tettük le a voksunkat az estét illetően. Vettem is a boltban egy mézes vilmost mert akciós volt és Alpha meg D hozott egy üveg Jelcin vodkát budget narancslével ami dacára annak hogy 100%-os, még tartalmaz vizet is többek között. Lehet hogy arra gondoltak a "100% naracsléből" felirat írói, hogy a doboz egy tized százaléknyi almalevet se tartalmaz. Kaktuszlére meg már végképp ne számítsunk a dobozban. Mondanom se kell, hogy egyedül ebből maradt egy kicsi reggelre.

A Jelcinnel nyitottunk és az első kör után (még budget lé nélkül) sűrű cifra káromkodások között megállapítottuk, hogy ettől lett taccsra a volt orosz elnök és lehet, még a csecsen konfliktusért is ez a remek ital felelős. Le is kísértük gyorsan egy vilmossal ami a gulyáskommunizmusban még pálinka volt, most már szeszesital. Ittunk is a vilmoskommunizmusra vilmost, majd a peresztrojkára Jelcint. Közben szólt a Best of Communism első lemeze és némi magyar punk. Reggelre csak a 88-as csoport kolompár című klasszikusa és a Katyusa dallamai maradtak a fejemben.

Ahogy fogyott a szesz úgy lett a fejünk egyre vörösebb és mi egyre éhesebbek. Rövid hűtőszemle után nekiláttunk ruszlit enni két vodka között. Ez már régi vágyam volt csak még eddig nem sikerült sohasem kivitelezni. Pontosan olyan élmény mint ahogyan hangzik: hagymás nyers hal vodkával. Lehet hogy Rigában így nyomják a lett halászok. A szokásos esti mustározás is eljött és kipróbáltuk a ruszli-mustár-vilmos illetve a ruszli-mustár-vodka variációkat is. Az univer gyár nem fog csődbe menni mert nálam három hét alatt annyi mustár fogyott mint egy normál háztartásban fél év alatt (3 családi tubus).

A reggeli nyomok és nagyon halvány emlékfoszlányok arra engednek következtetni, hogy némi zöld is volt az este de az emlékeim olyan fél 11 körül végleg megszakadnak. A Teletubby szint elérése után négykézláb még tudtunk mászni D-vel, a teletubby-csótány szintre értünk. Alpha még ekkor állt a lábain és úgy gondolta remek ötlet lenne rámugrania mikor már amúgy sem tudok felkelni. Lehet ő is nézett gyerekkorában pankrációt mint én, vagy a vad délvidéki vére ütközött ki rajta nem tudom, mindenesetre kurvára fájt és fáj még azóta is. Ha valakinek van bordarepedési tapasztalata kérem ossza meg velem annak tüneteit. Orvoshoz nem szívesen mennék elmesélni hogy egy 85kg-os barátom nekifutásból ráugrott a mellkasomra tökrészegen. Alpha elmondása alapján próbáltam egy szék alatt menedéket keresni de neki ez nem volt akadály.

Sor került még az este egy kommandós akcióra is ami az egyik szomszéd ellen irányult. Kifigyeltem hogy egy kocsmai rozsdamentes acél 3-5centes mérőpohárba hamuzik és ezt kint tartja az ablakpárkányán. Hiba volt ilyen kincset őrizetlenül hagyni mert néhány Jelcin után elcsórtam és elmosás után már végre rendeltetésszerűen használatba is vettük.

Reggel rájöttem, hogy kurva jó fej házigazda lehetek részegen mert nem a saját ágyamban aludtam és már megint csak nekem nem volt takaróm. D pedig elötte is homályos célból hányás után kivette az egyik wc tisztító kosárkát, talán azt hitte a szemüvege mert ezt is fülre lehet akasztani.

 

 

egó: (4,5/5)
plebs: (4,5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr89736918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.10.28. 21:17:34

"hagymás nyers hal vodkával." Baaaaaaaaaaaazdmeeeeeeeeeeg

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.10.28. 23:58:38

Báázzeg.
Nekem volt lábon kihordott bordatörésem. Repedés nemtom hogy van, a törésnék fájnia kéne 2-3 hétig ha levegőt veszel (főleg ha nagyot) ha nyomogatod egyesével őket (a bordáidat nem a malájkurvákat) megtalálod tuti ami bibis ( ha csak fáj az nem gáz ha behugyotztál valamelyiknél akkor az a törött) bár én könnyen viseltem, tüdszűrésen derült csak ki.

Amúgy ma ettem nyers halat, jó volt. Ruszli vodkával, meg savanyúkáposztával, az biza autentik...

Sírok hogy nem lehetek otthon.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.10.29. 10:41:26

Most már egész tűrhető szóval talán megúsztam ép bordával de azért ma este iszok rá hátha segít. Majd egyszer kiadunk egy szakácskönyvet "Mit egyek ha iszok?" címmel és lesznek benne receptek ruszlira, meg vodkára

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.10.29. 23:35:48

"Orvoshoz nem szívesen mennék elmesélni hogy egy 85kg-os barátom nekifutásból ráugrott a mellkasomra tökrészegen."
Én se szívesen mentem a sebészetre, mikor a 80+ kg-os barátom belelökött a dzsidzsásba. Ott is elég vicces párbeszéd zajlott le az orvos és köztem.
Egész kíváncsi lettem, hogy vajon egy vidéki men vs. Alpha címegyesítő kocsmázás mennyibe fájna a TB-nek.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.10.30. 19:45:50

Még a TB-t leszarnám de nekünk mennyire fájna...

Führcsi 2008.10.31. 09:44:31

en annyira ketsegbe voltam esve amikor verzo allal tok reszegen hajnali kettokor beallitottam az ambulanciara hogy mindenfele hazugsagot elsutottem ami eszembe jutott pl elestem, a nem ittam, jah o a ferjem (csak hogy felelosegteljesebbnek hassak stb) ez nalam a veg. bar ilyenkor jo artatlan lanykanak lenni, vagy latszani mert nem is feltetelezik rolad hogy olyan reszeg vagy/voltal hogy haggyan hogy elestel biciglivel de ugy hogy meg fel sem szalltal ra...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.10.31. 12:57:44

Hát biztos kurva hihető volt, hogy nem ittál :-)))
Akkor amilyen készen voltál...

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.10.31. 23:20:10

"Egész kíváncsi lettem, hogy vajon egy vidéki men vs. Alpha címegyesítő kocsmázás mennyibe fájna a TB-nek."
Na ezen beszartam.

Führcsi:
Hát mi csak vártunk és vártunk... De te meg nem jöttél, pedig igérted. Mindig csak a fetrengés, meg a szórakázás (ambulancia).

Nekem is azt kellett volna mondanom, hogy P.a férjem?
Szerintem valami %-ot kap a TB-től, hogy oda visz minket. Bár én szar ügyfél vagyok keveset kaptak értem.

Szerintem azóta azt mesélik:
- Baszki és akkor megint jön a Szuzukis srác, tudod, aki múltkor azt a részeg csajt behozta.
- Aki azt mondta, hogy imádkozás közben esett le a stokiról a templomban, és aki azt hajtogatta, hogy ő a férje?
- Ja az! Na megint hozott valakit, most egy dagadt, zsíros hajú narkomán hippit, persze most nem a "felesége" volt vele. Ez is be volt baszva mint az albánszamár, Pistabácsi aki csak aktétercserén volt bent...
- Az alkesz öreg a szállóról?
- Az bazdmeg, de hagyd már, hogy végigmondjam... Szal a csávónak, olyan pálinkaszaga volt, hogy az öreg alatt tócsában gyűlt a nyál, amíg várt, pedig 3 métere volt tőle! No ez legalább nem fárasztott azzal, hogy nm ivott, csak állandóan hugyoznia kellett...
- A gyökér... aki nem bírja minek iszik.
- Visszatérve a csajra, a legkeményebb az volt, hogy hogyan ne röhögjem ki. Nem lát olllllyan be van állva, de persze ő nem ivott, nem is szokása...
- Ilyenek ezek mind Feca, nem tudják mi az elég... Te tolsz még étert? Ha nem kell több, vissza teszem a szekrénybe és megyek, mer' ügyeletben vagyok, má' nagy a zaj, sokan lehetnek a váróban!

-

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.01. 19:58:52

De rég is toltunk már egy kis étert...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.01. 20:28:45

Hát Sepi az se lehetett rossz :-D

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.11.02. 15:39:23

Majd egyszer egy nosztalgikus visszaemlékezés posztot megér a dolog
süti beállítások módosítása