2008.09.02. 21:10| Szerző: vidéki men

Most hogy kijavítottam és kiegészítettem az előző bejegyzést (nem kell újraolvasni, nem tudok viccesebb lenni, mint a történtek, de ez így jól is van), be kell pótolnom a citybikeos elmaradásomat, illetve megosztanék veletek valamit a skandináv markentingkultúrából.

A citybike az olyan állat, mint a bevásárlókocsi. Haccázforintossal (20 koronás) működik, és egy területen belül (lássad a link!) lehet velük menni. Visszavinni több mint száz ilyen helyre lehet. Nem nagyon látott még belőlük élő ember, mert sok itten a turiszt, de azért vannak. Ilyen camping kerékpár szerű dógok, reklámmal az oldalukon. Szar nehéz tekerni, és nyikorog, viszont feeling, hogy van ilyen (AMikor Bill Clintont ide ette a fene kurvázni kapott egy city bike one-t ajiba a cukitól karira). Pesten nem lenne értelme, már másnap a méhtelepen lenne az összes. Mindezek miatt/ellenére, nagyon örültünk Tyssal, amikor találtunk egyet azon az estén, amikor a bicajmegvétel elmaradása, valamint a buzeráns bácsi akciója történt. Úgy megörültem, hogy beletettem a 20 koronást és csak egy bizonyos távolság megtétele után (no return point) ültem fel rá, addig olyan vigyorral toltam, mint amikor tejbegríz volt az kisdedóvóban, és mindenki hányásközelire zabálta magát (sok kakaóval ja natürlich). Ekkor kellett rádöbbennem, hogy a hásó fogaskerék szanaszéljjel le van törve. Pont. Öröm el, keserű tolás balról a színre be, szomorú zene.

A térképen persze nem volt jelölve, hogy hova lehetne visszakötni, és különben is el vannak ezek rejtve. De a térkép túloldalán egy öles citybike hirdetésen volt egy kis térképrészlet a belvárosról, rajta a helyek. Uccu átjelöl stb. Aznap kb 40 km-t gyalogoltunk, mindenki örült. Nem is húzom tovább, visszavittük, becseréltük, és találtunk szerencsére többet is, én még válogattam is vagy 5 percig (pénz be, nem ez nyikorog, vissza, pénz ki, pénz be, ez is nyikorog, pénz ki, pénz be, az első volt a legjobb, jajj ennek nyeklik a pedálja....).

Szóval volt két szép szitibájkunk, invesztálva bele 1200 forintnyi réz. Másnap ezt vették ki a koszos büdös tetves rohadt utosó alja ingyenélő geci csöves nem túl rendes christianiai csavargók álláskeresők. EGY KIBASZOTT MŰANYAG VILLÁVAL. Onnan tudom, hogy mikor a bolt előtt megtaláltuk a bicikliket kifosztva, még benne volt a villa. A két középső fog kitörve. Kedves népszokása lehet ez errefelé a plebsnek, mert a hostel előtt is láttunk sorstársakat, ott egy 8 éves forma kölyök próbálta kiszedni kombináltfogóval a dellát(mit nem adnék most egy kombifogóért, mert beszorult az ülés csonkja amit az amatőrök úgy loptak le, hogy a csövet bennehagyták a vázban). Mondjuk én meg meg akartam mutatni milyen fasza gyerek vagyok, és ki akartam szedni a villával (merugye alap hogy eltettem), de addigra a kabátzsebemben letört az egyik fele. Kicsit vacilláltam még, hogy a kollektív bűnösség elve szerint lebasszak-e neki egy akkorát, hogy a takony menetet kanyarítson a nyakára, de ettől eltekintettem, lévén, hogy a hostel valójában egy children's club és itt nyaraltak. Nem irígylem őket. Vesterbroban minden sarkon van legalább két dönneres. Ezen dönneresbácsik gyermekei pedig, lévén dönnert csinálni ciki, az ősökkel packázni menő, inkább széjjelgettózzák a negyedet. De ez ilyen gumigettó, csak négy gyilkosság van évente ugye az egész városban.

Amúgy ha a Hotel Windsor oldalát tüzetesebben megnézitek, vannak tippek hol lehet egy jót bőrözni errefelé. Nos a park, ahol ilyen dógok voltak nem ott van ahol velünk estek a csúfságok. Az "olyan" helyeken kicsi aranyos "bird boxok" vannak kirakva óvszerrel meg síkosítóval. Pezsi lehet az élet esténként (link alatt a részletek SFW).

Itt értünk a prabolikus témaszerkezetnek arra pontjára, ahol be kell vezessem az este másik vendégét (Igen, bebaszcsiztam kicsit. Naés?). Ő egy képeslap, a kampuszon leltük ingyen, és óvszer van reájaapplikálva, valamint valamit kurvára meg kell vegyünk valamit (Biztos nem óvszert, mert az van már rajta).

A paracetamol általános fájdalomcsillapító. De mi a felirat? Megfejtéseket postacímmel együtt kérjük az emaicímünkre (el.charmo et gmail punkt com), az első megfejtő kap egy képeslapot levélben. Szerintem valami köze van a fejfájáshoz. És jegyezzük meg, a jelszó: HANKY-PANKY!!! (ez szerintem az angol-dánban az jelenti, hogy szopcsidugcsi) Természetesen ha elshasználja majd a nyertes, akkor kérünk user feedbacket is. Én gyanítom, valami ízesítésben szenved, mert egy stilizált ajak látható a hanky és a panky között.

 

 

 

 

 

 

 

 

egó: (4/5)
plebs: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr19645572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sepi! · http://sokallok.blog.hu/ 2008.09.03. 10:53:05

Azért figyeled a nevét: Pinex! Ha bedugod a faszox a pinexjébe egy pocoknak akkor húzzad ezt ráfele, de ha lehet még azelött, hogy bedugtad, mert akkor nem lesz szükséged esemény utáni tablettára

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.03. 11:48:26

A megfejtés szabad fordításban:
kevesebb fájdalom
Pinex a fájdalom ellen
paracetamol
500mg - 20 tabletta
Kapható a patikákban

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.09.03. 12:05:23

Mivel nem írtál postacímet, ezért nem tudom küldeni. Jahh és nem is az el.charmo címre küldted, így lelőtted a poént. Rossz panda vagy!

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.09.03. 12:59:52

Én egy búúús, búúús Panda vagyok...

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.09.03. 13:19:27

Ki is moderálhattad volna. :P Bár akkor meg te lettél volna rossz panda, én meg még esetleg kérdőre vontalak volna, hogy azt meg mégis mé.

Postacímet meg azért sem tudtam küldeni, mert halvány fingom sincs, hogy az elkövetkező időszakban mikor és hol leszek elérhető.
Különben is közoktató jelleggel tettem itt közzé a megoldást, hátha valaki a blogunkról szeretne dánul tanulni. :P
Szar dán óvszerre meg nincs szükségem, ma kaptam ugyanis egy egész dobozzal, csak be kellett hazudjam, hogy első éves vagyok. Hiába, ingyen óvszerért minden csalárdságra képes az ember! Az is lehet, hogy megyek még egy kört!:)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.09.04. 19:37:13

Lassú vagy, mi is megtaláltuk már! bebebeeee...
süti beállítások módosítása