2008.05.20. 11:09| Szerző: vidéki men

Az volt, hogy igen, Charmo nagyon megkészült a Szent István téren (szundított is egyszer a padon amíg és csövelni voltam). A feladatokat maradéktalanul megoldottam, még emlékszem is rájuk (Charmoéra is, amit Ő viszont NEM tudott megoldani. A feladatok a szerkesztőségben átvehetőek.

Én baszogattam is, hogy mennyire megkészült, neki ez kikezdte a büszkeségét és sértetten azt gurgulázta vissza, hogy: Mért? Mert te nem? És olyan negédes vigyort vágott hozzá, mint Rácz Józsi az ovodában miközben beszart. (aki ismeri Charmot tudja, hogy ez a kötözködős mosolya)

A fölényeskedő sekélys öröm nálam is csak addig tartott, míg nekem is be nem ütött a cummó (bár az már +3 sör és +2 Becherovkával késsőbb volt az Elixírben. Erre rátermeltem még két istennyilát a Szotéban, ahol Anikó egyik pajtását gyakorlatilag elüldöztük Sörmennel (bár az aktívabban geci én voltam és ezt nem büszkeségből mondom). Azt elégelte meg, hogy súlyosan dehonesztáló megjegyzésüket tettünk a nemi érdeklődésére, ami ugye senkit nem zavar, és mi maximálisan akceptáljuk. Bár anikó szerint nem buzi, csak "táncos". Kérdés milyen, mert ahogy táncolt, az bármelyik buzibárban teltházas show lenne.

TERMÉSZETESEN csak irígyek vagyunk!

A szombathoz no comment Charmo megint megmutatta, hogy le kéne rá cserélni 1-2 Kossuth szobrot. Aki ingyen tud berugni, az a szememben a legnagyobb magyar. (ezt neki a jobbikos fasznak, és igen tudom hogy nem Kossuth volt a legnagyobb magyar, csak szerintem Őt kéne lecserélni)

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr27478211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása