2009.01.31. 13:07| Szerző: Tyss

Naszóval úgyérzem mindenképp élnem kell néhány apróbb kiegészítéssel a tegnapi nappal kapcsolatban, mivel az este folyamán történt egysmás. Először is mivel teljesen függővé váltam, ezért hát végignéztem a Comedy Central teljes péntek esti műsorát, közben egy kis kézimeccsel fűszerezve (köcsög csoki csigazabálók úgyis elbuknak a végén).

Szóval olyan fél egy körül meg is érkeztem Bartókba ahol a többiek már gondosan elkészültek. Leginkább említésre méltó talán K. volt akinél ugyan nem volt pepsi, ellenben minden létező piát összeivott melynek hatására olyan szinten elkészült, hogy azt minden blogírónk megirigyelhetné. Ráadásul az amúgy rendkívül visszahúzodó jányból kijött az aggreszívebb énje, vagyis mindenkit lenyúlt cigivel és borszasztó szórakoztatónak találta, hogy mindenki piáját lenyúlja, beleigyon, majd kiborítsa, összetörje, egyszerűen csak megsemmisítse valamely igen-igen méltatlan módon a maradék nemes nedűt. Az igazat megvalva ezen énis igen jót szórakoztam, persze csak tisztes távolból mielött még az én Sopimban is kárt tesz. Így esett meg, hogy belehamuzott cigizés közben Ulrichvon búzasörébe, majd pár pillanattal később jóizűen beleivott. Na most, ha erőst nézik a kedves rádiónézőgyerekek a készüléket, akkor talán sikerül elképzelni, hogy egy sörösüvegbe hamuzás közben bizony az üveg szája is teljesen hamus lesz. Namost kedves K. szájára teljes mértékben ráragadt a hamu miután meghúzta az üveget, ezáltal számomra már-már viccreléhasogató látványt nyújtva. Amúgy az este folyamán az üveg teljes tartalmát elfogyasztotta, és sikerült is tőle megtudjam, hogy a búza sört bizony igazából üvegből kell inni hamuval. Nem tudom mit szólnak ehhez kedves Müncheni ismerőseink, de bizonyára fenntartásokkal kezelik ezt. Sajnos a hipotézisemet nem sikerült teszteljem mivel mire megérkeztem ex-Seimenses "kolléga" (hehe a klasszikus Hofi mester vicce) a hely teljes Unicum tartalékát elfogyasztotta. Így esett a választás a tequillára részükről. Na most amikor megérkeztünk az asztalhoz a friss kör alkohol adaggal K. villámgyors mozdulatokkal vette rá magát a piára és azonnal húzta is le, persze közben kb 90%-a földre került. Miután ezt 2-3 szor eljátszotta, felvetettem az ötletet, hogy mi lenne ha hozna egy külön pohárba csapvizet azt megkapná K. és lön boldogság. Ellenben K. annyira részeg volt, hogy nem tudott felállni az asztaltól, nem érezte a hamut a sörben, de wazzeg azt egyből megmondta hogy csak vízet kapott. Minden tisztelet az övé. Ulrichvon amúgy hozta a formáját. Minden bántás és rosszindulat nélkül mondhatom, hogy egy igencsak teltebb lánnyal összeölelkezés-puszilózás-örömködés és egyéb szánalmas dolgok után kijelentette, hogy a csaj régen nagyon jó csaj volt. Igazából már azt se értettem minek kezdett mentegetőzni, de a mentegetőzése annyira szánalmas volt, hogy én komolyan megkönnyeztem. Az este folyamán még találkoztam a város újra hű posátásával akinek amúgy meg kell valljam picit örültem is, hiszen elég rég láttam. Végül ő rángatott el a citrusféle szórakozóhelyre, ahova bizony szigorúan kivilágítatlanul, részegen, a rendőrséggel mellett, de igazi postás biciklivel mehettem! Komolyan élmény volt! :-) A hely hozta a maga rock-pénteki buliját, pár szánalmas rocker, néhány 16-7 éves punck csajjal, meg egy-két idétlennel akik ebbe a szánalmas városban próbálnak szórakozni. Ulrichvont le is támadta egy kb 16 éves punck csaj (akinek első körben sikerült is beszóljak, aztán még párszor, dehát nekik tök mindegy szerintük amúgy is szar a világ). Szal, igazat megvalva Ulrichvont életemben nem láttam még ennyi nővel összesen, dehát változnak az idők. Más nemsok mindent történt szerintem, kidobtak hajnalba minket, majd ex-Siemensszel hazamásztunk, közben persze egy igazán épületes beszélgetést lefolytatva. Kb 5-kor feküdtem le, majd keresztlányom fél nyolckor ébresztett. Egy-két évig még nem lesz gyerekem. :-)

A hétvége eddigi tanúsága pedig az, hogy amennyiben az ember igazán jó seggek látványára vágyik érdemes ellátogatni egy röplabda meccsre. Bár ha jobban belegondolok, Edit, Charmo mester mostmár ex-lakótársa, akiről azt kell tudni azon kívül hogy szörnyen buta/hülye és "nagyon kész van", hogy ő az egyetlen ma ismert nő a Földön aki ellenállt Charmo sármjának, szal neki aztán fos segge van, pedig állítólag nagy röplabdás.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr40914104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Führcsi 2009.02.03. 18:46:49

ejnye de bunk vagy te azzal a rendes lannyal:D bar valotlant nem allitottal az is igaz hehe.

PS szeretunk Edit, egy szo sem igaz a bejegyzesbol

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2009.02.03. 20:42:51

Nem ismerem Editet, de azé szerintem is egy SZAR!

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2009.02.03. 22:34:41

@Führcsi: "ő az egyetlen ma ismert nő a Földön aki ellenállt Charmo sármjának", valamint "egy szo sem igaz a bejegyzesbol"
Tehát ő is megvolt ezek szerint? Pfújj! Szép kis lejáratókampány, mondhatom. Még a végén rámvetül a gyanú, hogy ilyesmikre vetemedek. (A gyanú árnyéka alatt nem is annyira a nemi aktust/arra való hajlamot, sokkal inkább annak E.-vel való gyakorlását értem.)

Az alkalmazott kettős mérce kapcsán viszont muszáj lesz hangot adjak nemtetszésemnek hiszen bizonyos Richárdokat és Ágneseket a legártatlanabb szituációk kapcsán sem mernek némelyek nevükön nevezni, holmi E.-k pedig ily szemérmetlenül megnevezésre kerülnek. Most akkor hogy is van ez?
Még akkor is, ha E.-vel kapcsolatban nem mondhatok mást mint vidéki men: szerintem is egy SZAR!
süti beállítások módosítása