2009.07.08. 19:20| Szerző: sokallok

Ezúton köszötöm is egyben a Sokallok blog olvasóit, ahol ezentúl az én beszámolóim is olvashatóak lesznek. Célunk nem más mint a világuralom és az ehhez vezető rögös úton álljon itt a 2008 Sziget beszámolója, ahonnan Charmó abbahagyta, a teljesség igénye nélkül.

Szerda este azért még történt egy két említésre méltó esemény. Este felé kezdett hideg lenni ezért a sátrunkhoz mentünk magunkhoz venni a pulóvert és némi puerto rico tipusú italt, amikor is látjuk ám hogy valaki járt a sátrunkban. Az amúgy is rendetlenül elhelyezett cuccunk össze vissza volt dobálva, de első nekifutásra úgy tűnt nem loptak el semmit. (inkább hoztak de erről késöbb) Hogy túltegyük magunkat a traumán elmentünk a Jate kocsmába egy sörért és lehuppantunk 2 csaj mellé akik elött egy-egy doboz. Pilsner Urquel volt. Meg is szólítottam őket dacára annak, hogy nem voltak szépek én meg nem voltam józan. Szóltam is hozzájuk angol ország becses nyelvén, amire kiderült hogy valójában sokkal közelebbről (Pécs) jöttek és magyarok ebből kifolyólag. Én arra alapoztam a meglátásomat, hogy ők külföldiek, hogy a Pilsnernek 640!!!! Ft volt doboza és ilyet nem magyarok isznak. Ebben megerősített egy másik magyar fiatalember a meglátásával, miszerint: Aki magyar Ászokot iszik!

Így is van ez rendjén, amire újabb bizonyíték az eset amit Alpha barátunk látott a Csónakházban, ahol szintén egy magyar fiatalember megevett egy csótányt egy sörért, és mikor kérdezték tőle soproniban vagy heinekkenben kéri a nyereményét akkor az elöbbit választotta, bizonyítva, hogy igazi ínyenccel van dolgunk mert a csótányt szigorúan lábak nélkül ette meg.

Csütörtök reggel mikor Charmó összepakolt, hogy kiköltözik a sátramból megoldódott a előző esti betőrés kérdése is mert találtunk egy felbontott óvszer csomagolást a sátorban és egy használt kotont a ház elött. Valakik jól bepockoltak a sátrunkba! Nem tudom mi visz  ilyen tettre rá valakit de ha rajta kaptam volna őket akkor biztos segítettem volna a bakancsommal, hogy gyorsan elélvezzenek. Charmó hazavitte a koton csomagolását számomra ismeretlen célból.

Ezt a traumát csak rengeteg piával lehetett orvosolni, ezért jól be is sokalltunk, amihez remek partner volt Gergő aki csak erre a napra látogatott meg minket (legalább is ezt gondolta). A végeredmény: Gergőnek jól szétrugták a lábát Prosectúrán, én meg elveszítettem a járás képességét, Máté meg összeszedett egy pockot akiről másnap nem tudtuk eldönteni, hogy szép e. Ezek után ha már járni úgy se tudtam leültem egy sörre, hogy megvárjam a Picsa koncertet, de pechemre valami gyakorló hobby hentessel hozott össze a sors aki közölte, hogy a lapockámat kivágja és pörköltet készít belőle, majd megsüti az oldalasomat, és mind e közben hevesen magához ölelt mind a 150 kilójával. Nem vagyok hívő ember, de neki elhittem, hogy beváltja a szavát ezért menekülőre fogtam, és láss csodát már ment a járás is.

Folytatás hamarosan

Címkék: fesztivalsztori  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokallok.blog.hu/api/trackback/id/tr461234822

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Asszem sokallok…: A szarról jut eszembe: Geci « Soproni Hírek 2009.07.09. 00:46:35

[...]A szarról jut eszembe: Geci tovább: Asszem sokallok…: A szarról jut[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása